Monday, March 7, 2011

~walimatul urus dan diri ku yg tak terurus~ ekekeke

sangat le penat menghadirkan diri kesana kemari sabtu dan ahad...alahai rasa2 nak mintak tambah dari 24 jam kepada 48 jam sehari dan dari 7 hari seminggu jadi 10hari seminggu...ahaksss
agak melampau permintaan manusia yg sorang neh....kalau bab sembahyang tu agak2 nak tambah ke nak kurangkan eh...cettt dasar manusia tak pernah cukup kannnnn

wohoooooo...jgn marah noooo aku kepenatan sampai tak pi kerja hari ni ish ish ish plus aku ada urusan sikit nak kasi settle pagi neh..so, agak lambat nak menghapdet blog gamaknya...malam tadi nak buat auto publish pon tak menyempat...hehehehe

tak banyak gambo aku dok snap sebab malas nak kuarkan phone...kamera???? uihh mana pi ntah kamera aku ish ish ish dasar pemalas...hehehehe memang best le dok makan sana makan sini..tp perut aku lah yg tak beshhhh....uwaaaaaaaa...hari ni plan nak masak asam pedas le..nengok le petang2 sikit kang:)


sementara tunggu ayah isi minyak:) 

posing ala2 perasan neh

 salah seorg tetamu yg sempat ku mengkucar kacirkan dirinye..suruh layan aku sorg je kannn...ekekeke fisa: beb makanan umah ko memang sedap le:)

salah satu pelamin yg sempat aku snap..hehehe

 ni salah sorang penantin...yg lain2 tak sempat nak amik ish ish ish

 org diet tu makan tempe je kannnnnn

 mia dok mama jambu dengan asam....uihhh mashem katanya hehehe

 my nenek yg masih vogue gitu..hehehehe

 
 dari cuaca cerah sampai le cuaca gelap ye...ini dah pukol 10.30pm okehhh ish ish ish

5 org mintak aku reply komen;P:

Anonymous said...

abg diet??? wah malunya tina hehe sebab tina kuat makan..makan kenduri best asal jgn sakit perut udah

Izwa Kamaruddin said...

terurus la jugak...dr tak terurus.hihihih..:)

Christina Arissa said...

wuhuuu.. besh besh... errr permintaan untuk ujung minggu tu den setuju. hat panjangkan jam tu x sanggup.. errr mia makai baju yg den ngan norsha bagi dulu ke kak? masih muat? alahai ler mia... sori ler mia, baju tu murahan jer..

Lady of Leisure said...

hehe lady kalau gi kenduri kan kak susah nau nak diet sebab lauk kenduri semua sedap2 kn..

risa said...

uihhh...dia kata perut dia dah boroi tina oii..akak tak peduli belasah je..hehehe

izwa..hehehe tak terurus sebab makan banyak sangat hehehe

ariss..muat lagi le ariss..dak mia kan kurus..pasal tu lah..itu kakak dia yg siapkan..sibuk benau si ain tu

lady..tu tempat yg keempat dear..memang dah tak larat aihhh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat