Thursday, March 3, 2011

~~selamat tinggal kawanku~~




tetiba plak rasa sedih dengar lagu ni kat radio...emmmm mendayu2 je rasanya
ramai kawan tapi tak semestinya ada sahabat...ramai rakan tak semestinya ada sahabat..
ramai kenalan tapi tak semestinya ada sahabat kan...kawan, rakan dan kenalan itu mungkin bukan sahabat buat kite....mungkin kite menyangkakan mereka ada lah sahabat tapi sebenarnya layak menjadi rakan atau kawan2 sahaja...emmmmm mana sahabat aku?? adakah aku punyai sahabat?? entah lah....masihkan ada doa dari sahabat sekiranya aku ucapkan selamat tinggal??? emmmmmm

Lirik Zizan & Dina - Selamat Tinggal

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Ok
Dah memang
Bukan mudah untuk ku menerima hakikat
Dalam hidup ini sentiasa ku tersekat
Apa yang ku harapkan
Kasih sayang yang suci murni
Tetapi semuanya hilang setelah kau pergi
Dulu hari-hari ku berwarna warni
Kini kian mendung
Ia tinggal satu memori
Jangan jangan lepaskan genggamanku ini
Hidupku hanya bermakna jika kau di sini

Mana janji
Mana erti
Kenapa gembiraku kini menjadi sepi
Musnah segala apa yang ku impikan
Tetapi ku tetap tabah
Kerana Tuhan yang menentukan

Kau tetap pergi apakan daya
Walaupun ku telah mencuba sedaya upaya
Ku harapkan ini sesuatu yang kekal
Namun ku terpaksa melepaskanmu baby
Selamat tinggal

Selamat tinggal kawanku
Tak mudah aku pergi
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini

Tiada ertinya kau tinggalkan aku
Sedangkan teramat ku mengasihi dirimu
Cuba ingat semua yang kita pernah lalui
Sayang bukalah fikiranmu kembali
Ku tak mahu hidup tanpamu di sisi
Hanya kau seorang yang pernah aku kasihi

Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini
Jika aku yang engkau cintai
Kenapa semua ini
Kenapa semua ini
Mengapa semua ini
Jika aku yang kau cinta
Mengapa semua ini

Kenapa semua jadi begini
Kenapa mengapa
Jangan pergi jangan pergi
Jangan tinggalkan aku begini

Selamat tinggal kawanku (usah pergi)
Tak mudah aku pergi (jangan biarkan ku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini (aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

Walau ku pergi sayangku (usah pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

Selamat tinggal kawanku (usah pergi)
Tak mudah aku pergi (jangan biarkan ku menderita)
Bila wajahmu
Sentiasa di hati ini (aku sentiasa di dalam dada kamu sayang)

Walau ku pergi sayangku (jangan pergi)
Dalam jiwaku ini
Kaulah cintaku yang kekal
Selamat tinggal

Kau cintaku yang kekal
Selamat tinggal


sangat2 bererti lirik lagu ini....semoga kite semua ikhlas bersahabat dengan sesiapapun...tak perlu mengharapkan ape2 dari sahabat cukuplah sekadar dapat menyejukkan hati dikala sepi....

6 org mintak aku reply komen;P:

Ieda Al-Habsyi said...

bestkan lagu ni :)

ayu said...

sedihnya kak...ayu banyak kawan, tapi tak semua kawan itu mampu menjadi seorang sahabat...

ejan sara said...

nape tajuk entry kiter samer...
sbnrnye nak bg lagu ni kat teamamte y berenti keje 2..
tp, mcm xsesuai lirik sb die lelaki & bujang...
kang org ingat len mcm lak...
so, bg lagu raja lawak la...hehe...

DeLLa said...

syahduuu

risa said...

ieda..best nye..syahdu;)

ayu..tulah yg akak mampu cakap..tak semua kawan boleh jadi sahabat..dalam dunia sekarang ni susah nak cari sahabat..emmm

ejan: sama eh...kite ni leh jadi kawan gamaknye ni..eh,..memang dah jadi kawan pon kann...

della...alahaiii

Lady of Leisure said...

insyaAllah ada sahabat akak.. :)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat