Tuesday, March 29, 2011

~~sadis..hampeh....kuciwa~

Salam untuk entri ke 2kot...

Punya lah syiok aku berangan bila somi kata.."yang..tengahari nanti kite pi lunch!! abg tunggu kat umah..pi sama2" huyooooooooooo...dalam hati ada taman ada syurga ada segala mala keindahan...Eh, apesal eh jakun sangat neh...Korang nak tau tak..aku ni kan keja jauh dipendalaman..dan somi pon keroje jauh di tempat Jin main kawin2..ekekeke So, bila dapat offer macam tu tak ke aku jadi jakun ala2 beruk dapat munge kan?

So, seawal kol doblas aku dah kuor dah...'yang..u ada kat mana neh..abg nak pi toilet sat' cetttt hampeh lah ko bang oiii...dalam toilet pon nak buat liputan...hahahahaha punya lah baik dan setiaaaa je somi aku kannn...sampai dalam toilet pon nak buat report...hampehhhh

So, aku dengan bergayanya menyanyi lagu Insyaallah versi melayu yg dah kejawa2an sikit tu...ekekeke muka dah hepi sangat neh:)

muka dah tak sabor nak makan suap2 ngan asben..hahahaha

Sekali tu kannnnnnn...aku dengor le...neeeeeeeee nongggggggggg neeee noonggggggggggggg dah sudahhh ada ambulan plak dahhh...adohaiii sape plak nak besalin neh...jalan jammed...dengan bebudak balik sekolah lagik!!! sampai satu tempat jalan totopppp!!!! ada road blocked!!...alaaaaaaaaaa aku dah panas dah dalam keta!!

Sampai kat satu jalan lagik kena buat u turn plak..mak aihhhh fensannnnn...last2 aku pi kat tesco aku tunggu sana dan tepon lah somi aku..."Bang...risa balik opis je lerr...jalan jameed giler...kang tunggu abang sampai petang pon tak sampai2...balik lah..nyampahh!!!" somi aku kat talian..eh, tunggu lah sat..nape?? ada ape?...tuttttt tuttttt...aku dah letak tepon..tak masal kang kena saman plak..cehhhhh

Kan kan kan...mana tak hangin..sampai opis dah pukol 2 dah...beli nasi goreng je..makan pon idak..huhuhu
nyampah aku haishhhh...apelah menteri neh..suka2 je nak datang...dah le bila derang datang ni nak kena buka laluan luas2..takleh nak sekat2 semua kena bergerak lancar..sian org2 kecik macam aku ni jadi mangsa..**sebenarnya Tan Sri Muhyiddin Yassin datang visit sekolah2 kat sini so, memang waktu aku nak dating tu time dia dah nak sampai untuk melawat!!**

Takpelah..somi aku kata lenkali je..ellehhh lain kali tu maknanya tunggulah lagi 7thn ye...ish ish ish



adiozzz

9 org mintak aku reply komen;P:

Sueriani Ali said...

huhuhu... takde rejeki nak main makan suap2 ngan somi ye kak? takpe, diner kang boleh main suap2 eh..

najihah said...

insyaAllah 7hari lagi. heheheh... dating di rumah je kak..

Ztee_Azwanis said...

lahai! frustnye! ktne kak risa keje erk! tkpe2 jgn sedey2 mai dtg blog zte amek tag GA ke kontes ke suma ada :)

Murni Delights said...

cian akak.. gmbar dh lawa tu..he..he serba coklat lagi..

zuwaidah said...

lerrrrrrrrrrr udah nak dekat tu...tapi tak apaaaa...dah tak ada rezeki nak dating kan...tunggu malam je lah yek hehehehehhe

nuyue said...

alahai siannye
tak per kak
banyak masa lagi
banyak peluang lagi nak dating sambil makan bersuap2..i like..heheh

ayukhairy said...

hehe..sabar ye kakakku sayang...dating la kat rumah malam ni ye..hehe

Lulu Caldina said...

ekeke..makan kat rumah lah sedap..*wink

Farah Shamsudin said...

takde rezeki la tu ..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat