Friday, March 11, 2011

~~Bundle of joy~~ lalalalala

yeahhhhhhhhhhh baru je balik dari spital
ehhh takkkk aku tak sakit aihhhh aku sihat je....alhamdulillahhhhhh

sebenarnya berita gembira tu ialah aku dapat anak buah ler...punya lah sihattttttt kusss semangat
ish ish ish 3.9kgs...memang gebu giler dan comel sangat2..
so, ape spekulasi korang buat??? ekekekeke

mandai2 je eh....ni anak buah aku ler...hahahahaha aku eksaited giler sebab dah lama mak aku tak dapat cucu baru lepas dak mia kan...eh, lama ke? gedik betullahhhh ish ish ish meh kite tengok org baru...jeng jeng jengg

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


comel tak????? gebusssss


tengok dia punya jari jemari tu...ish ish ish



6 org mintak aku reply komen;P:

Murni Delights said...

comelnyer..geram tang pipi gebus dia tue..dpat dekat mau cium2..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

haittt....ni yg buat nk beranak kecik lagi nie!hehehehehe..

ejan sara said...

mmg gebu gebas betulla...comei sgt!!
congrate..

diera_syadiera said...

tomei nyew...pink gebu lg...dh dpt name...t kasi taw ehh... TAHNIAH!

Tina Othman said...

gigit dia untuk tina heheh comel & gebu

mazz said...

comelnya dia kan risa...
suka tengok muka baby baru lahir ni
suci murni.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat