Saturday, March 12, 2011

~~Kekasih ku rebah jua~~

again tajuk saspen eh

semalam macam2 happen to me...memula hepi sebab dapat anak buah baru yg sihat gebu montels dabommmm...punya lah excited meredah hujan dan memecut macam formula1 kat litar sepang...

sekali nak balik keja semalam...tengah syiok2 overtake orang...tetiba keta tu mati dengan sendirinye...adoyaiiii sampai nye hati kau wahai semerah yang gagah perkasa...membiarkan aku menjadi perhatian org ramai..wakakakaka...keta kesayangan ku mati tengah jalan!!!! hahahaha siannnnnn:)

korang nak tau sejarah keta aku neh....keta ni suami hadiahkan aku tahun 2004...itulah keta yang aku bawa pegi balik ke tempat keja plus menghantar anak2 kesekolah dan babysitter...selama 7thn tu lah keta tu tak pernah buat hal..aku tak pernah mengalami pancit ke, overheat ke..atau ape2 yg berkaitan kerosakkan lah untuk simerah neh.....punyalah baik aku melayan dia sebab tukang jaganye pon org yg sangat perihatin...tahun 2004 somi aku belikan rega keta ni RM11,000...cash okehh..sekarang ni kalau tanya kat kedai pon laku dalam 4-5k saje....so, adekah berbaloi untuk aku menjualnya?????????....owwhhhh tidakkkkk aku tetap akan sayangkan simerah gagah perkasa sampai ke akhir hayatnya,....hehehehe

 yang botak tu adik aku tau...hehehe

 ish ish ish...uncle..u know wat to do hah?? ekekeke thanks uncle!!

 no bertuah neh...hehehehe masuk estate hari2 kan...cantik betul eh

3 org mintak aku reply komen;P:

ayu said...

alahai..siannya kak risa..mujur la ramai ada kan boleh tolong..

Farra Dhelina said...

makin tua, makin syg kan..selagi tak meragam sgt..jg je lah elok2 kan :)

risa said...

ayu...kena kontrol lawo tu...hahahaha dah macam pasar plak semua dok pakat2 berentikan keta tapi tak tau masalah ape..adeshhhh

farra..tulah pasal akak sayang tu..lagipon tempat keja akak memang takleh makai keta cantik2 sayang wooooo,....jahanam keta..hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat