Saturday, March 5, 2011

~blackout??!!*&%$~

adoyaiiii...korang pernah tak dok kat opis tetiba plak blackout!!! uihhh geramnye semalam ini le yg terjadi kat opis ku ni... seb baik kawasan tempat keja aku kire kat pendalaman penuh ngan pokok2 teh dan kelapa sawit..so, sejuk le dengan angin yg memang tengah bertiup kencang......ekceli kalo blackout pon kami ada backup dengan genarator....tp mak aihhhhh semalam gen set plak buat hal..licking lah pulak...adoyai..terbantut keja2 nak blogwalking dan blogrunning kannnnn huahuahua

sebelah opis aku ni tengah buat renovation, ntah macam mana masa korek dalam tanah nak buat parit ke longkang ntah...terkena kabel letrik bawah tanah tu...ish ish ish kitorg report kat TNB lebih kurang seploh pagi ler...sekali petang baru datang beb...cetttt tak pro langsung tau...abeh kitorg punya daun teh rosak!! ape daaaaaa...so, ape aktiviti aku time takleh nak online ni??

 eh..mana org ni pergi??? busan neh

 tengok pc pon takleh on..tak cukup power katanya

 memula macam nak tidur gak neh..termenung jauh mengingat hari tua ahaksss

 bukak tingkap dah nih...banyak angin kat luar neh..hehehe

tengok neh...gen set plak rosak...adehhhhh

P/S: Korang pernah kena macam ni tak? ape korang buat eh...

3 org mintak aku reply komen;P:

mazz said...

salam risa...
kerja jugak hari ni? dah ok ke sakit pinggang tu...ha mintak mintak hari ni tak blackout yer..
kalau kat sekolah akak jadi mcm nih,mahunya pengsan den.Dah lah lab.akak dok kat tingkat atas sekali ni....tu laa kann kalau sesakali jadi mcm ni,baru kita tau betapa pentingnya elektrik tu pd kita,rasa mcm nak marah je kalau dia tak de...heheheh opppsss dah bayar bil letrik ke?

risa said...

doktor bagi ponston kak...ish ish ish saye makan sekali je..kalau nak bangun tu rasa sakitnye mak aihhhh...emmmm
letrik ni takde masalah kat sini sebab ada backup..kan kilang kena ada semua tu..kalo idak fensan derang daun semua rosak..tp tulah dah gen set plak rosak adehhhhh:)

mazz said...

kat sekolah kami tak do backkup generator tu...
rasanya kat semua sekolah pun tak do..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat