Thursday, March 10, 2011

~~air mata ku tumpah jua~~

wahhhhh tajuk saspen gitu eh....tetiba rasa emo...takde ape nak buat neh..aku layan jap movie kat youtube...
korang jangan gelak eh...aku layan citer jiwang neh...tadi pagi aku ada citer pasal aku tinggalkan anak kat BS kan means pengasuh le...ini kisah anak plak tinggalkan parents sebab EGO seorang lelaki...

seyes aku cakap part2 kat dalam citer ni semua nye ada dalam realiti hidup kite...macam mana sesuatu acuan tu macam tulah bentuk yg akan terjadi...maksudnye macam mana cara diri kite mengajar anak2 dan menjadi cermin anak2 macam tu lah anak2 kite akan mengikutnye...

banyak2 part aku suke sangat dua part ni..yg memang akan buat aku nangis jurai2..meleleh2 ayaq mata nooo...adehhhhh sensitip betul aku lately neh..ish ish ish susah betul kalo jadi pompuan kan...sangat suka kata2 ni " if u want to be someone in life, if u want to achieve sumtin, if u want to win, always listen to your hear, and if even that doesn't give u any answers, close ur eyes and think of your parents and then you will cross all the hurdles , all your problems will vanish, victory will be yours...only yours"~~~wahhh sangat touching hokeyyy...

meh layan kejap meh..ada subtitles in english version tau....amik pengajaran dari dua part neh..ai likeeeee









4 org mintak aku reply komen;P:

noorra said...

tgk citer ni mmg meleleh la ayo mate teman...10x tgk...maka 10x jugak la melelahnya...tak tahan apa yg dia ucap tu betul belaka...

Norazrani Maamin said...

uwaaa...saya pun suka gak nengok cite nie..setiap kali tgk mesti nangis..sedih wooo..huhuhu

Anonymous said...

hehehe layan hindustan nampak

ayukhairy said...

citer 10 thn lepas..masih segar di ingatan..waaa...mmg layanz sungguh cerita ni..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat