Monday, March 14, 2011

~~Bila mama bercuti..hehehe 12-17/03/11~~


salam senin korang semua!!!!!!!!!!

oppssss ai dah siap masak neh...ekekeke seronok nye lah dok rumah layan bebudak
heaven yg tak dapat nak digambarkan...walaupon mama bangun lambat ye anak2...hehehe

hari ni sepatutnye nak menolong dak ariss kat shah alam...tp sebab kan somi nak meeting pasal urusan dia ke jepun tu..so, aku tangguh nanti petang ler...harap2 dia tak dapat pegilah kannnn sebab kat jepun dilanda musibah..emmmmmm takziah lah pada semua mereka tu....aku harap kite semua amik iktibar dari kejadian tersebut...buat amal le selalu..nanti kalau kejadian yg serupa terjadi disini insyaallah dah ada bekalan...erkkssss sengal dehhhh

kali ni aku tak booking percutian...dah puas bejalan awal tahun tu kannn...lagipon anak dara nak peksa PMR..so, aku sibuk melayan kerenah dia lah...maybe kena ke KL sebab dia kata ada potfolio kena buat pasal KL..kena ada bukti dia ada diKL...kena amik gambo gamaknye...adehhhh busan le KL neh...dengan jammed dengan jalannya yg ntah hape2...ekekekeke aku suka dok kampung kannnnn...mmuuahhhhhh

so, korang semua mam ape tengahri ni???? aku masak ni tau...jom makan jommmmm...bismillahhhh

 
ikan kisi goreng

 
sambal sotong basah...

sup ikan merah....


4 org mintak aku reply komen;P:

solomolo said...

ikan kelisi feberet tue...
kal0 gatah, samapi berek0r-ek0r p0n takpe...

oshin-jamel said...

lapo la kak...huhuhuh~terliur tgk lauk sup..nyum²...lapoooooo!!!!!!

yna fazlyna said...

nyum nyum sedapnya.. lapo pulak perut ni tengok sambal sotong tu..huhu

http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/03/jatuh-cinta-lagi-dengan-bruno-mars.html

risa said...

tulah solo laling..akak kalo goreng dua ekor je..sebab kucing kepala itam ramai bonar..hehehe

oshin..dah mam ke belum?? pi mam cepat kang masuk anginnn

yna: meh mam mehhhh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat