Tuesday, March 29, 2011

~~Indah dan Tenang~~


Salam korang semua untuk entri fresh from my sauna..hehehe

Korang suke tak dok kampung??? aku sukaaaaaaaaaaaaaaaa sangat dok kampung
Tenang...nyamannnnn...dan sangat2 mendamaikan...kalau boleh aku nak bina umah atap rumbia dikelilingi ngan kolam ikan...ada pokok buah2an dan jugak reban ayam dan itik...owhhhh indahnya!!!!

Semalam petang aku lepak umah mak..nak makan deriyan dan busan dah...dak mia dok menarik2 baju suh pi kuar umah...biasa sementara menunggu anak bujang balik aku lepak umah mak..Ape lagi kan..sampai2 je bukak tudung saji tengok mak masak ape...hehehehe kalau tak menarik dan tertarik aku layan mak membebel dan melelapkan mata bior mak cakap sorang2...jahat betul anak mak neh

Alangkah indahnya mendengar mak membebel..hahahhaa "adik awak ni suruh buat paip kat belakang pon taknak! keja nya asik tidor...lampu kat belakang tu dah tak idop..bla bla bla bla..adoyai mak...

So, aku layan dak mia lah..sibuk nak pi keluar "mama..jommm...amik butan!! cepat aaaa...angunnnn!! amik butannnn" yolah2 mama bangunlah!! adehhhh nak rambutan!!! meh layan gambo lah senang citer;P

 rendah kan pokok butan dak mia neh...heheheheh

 mama...mia boleh amik tak? uihhhhh muda lagi lah yang..kang uwan jerit kangggg

 yang ni boleh tak maaaa...merah dah neh....ok2 boleh lah tu nak amik;P

tak boleh tarik ponggggggg...hehehehe

limau bali uwan ni dah boleh mamam eh???

 limau ni masyammmm ooooooo

 basuh tangan ye sayangg...ish ish ish main air le tuh

 bunga ape neh?? tanya mak dia pon tak tau adehhhh

yang ni pon aku tak tau namanya...besau giler gajah wooooooo

okehhh aku nak sambung buat keja...adiozzzz amigozzzzz

4 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

senang je mia nak petik..hehe..

iduraz said...

i loiike kampung bery2 much..aman

zuwaidah said...

duduk kampung senang, tanam pokok buah2an, sayur2an, ulam2an....bela ikan...tak yah gi pasar dah nak membeli semua tu.

risa said...

tulah farra...hari2 dok tarik baju nak pi amik butan katanya:)

iduraz..bestkan dok kampung:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat