Saturday, March 5, 2011

~hantu tepung gomak balik umah~~ngeee



betuah betul lah anak aku yg sorang neh..ish ish ish
semalam dia pakai semua mekap aku sampai dah tak serupa org...lupa plak nak snap pic dia..hehehe
kali ni dok diam macam biasa pi men bedak plak....huahuahua
tokey bedak pon bankrup neh kalau dapat anak suka mandi bedak..hehehe

7 org mintak aku reply komen;P:

MamaJue & PapaMimi Story said...

bleh geng dgn cikebal yer.. iqbal dia main bedak.. tapi sapu lantai.. habis putih lantai.. hakhakahk

sya said...

kak, hari ni darwisy dah menghabiskan sebotol bedak dia kak... huhu.. sama la kegemaran dengan mia tu.. main bedak.. huhu

Ummi AmnaAmzar said...

pakai bedak byk2 bg wangi la mama..janji maintain comei..hehe

Lady of Leisure said...

hantu tepung gomak yg sangat2 comellll. hehe

mazz said...

waaa main bodak ye...mia nih...
putih melopak dah hehehehe
ni kena beli banyak-banyak bedak ni risa.

Farra Dhelina said...

hehehe tebalnyaaa

risa said...

tulah jue...banyak lagi bukti2 budak ni main bedak i..ish ish ish
ummi amna: salam...hehehe takleh tahan kan habuk tu geram je nengok..kengkadang kite tidur tau2 badan kite penuh bedak mak aihhh

sya: wah wah sama dengan je ngan dak mia aihhhh

lady; camno nak marah kalo nengok dia sengih ghope tu ye tak??

kak mazz: bedak spare banyak kak..semua dia pakat buang2..kakak2 nye pon dah tak tau nak watpe..dimarah melalak macam kena pukul..ekekeke

farra..tebal tu sampai masuk mata..ish ish ish

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat