Wednesday, March 23, 2011

~Ada masa eh nak membaca??~

Salam semua....hari yang indah dikelilingi org2 tersayang dan bumi yg basah...

Ada ke masa aku nak membaca???? ada sebenarnya, cuma aku je yang malas...ish ish ish lagi2 dah banyak benda boleh cari makai online ni kan so, kerja nye tanya pakcik goog ajelah hehehehe..korang macam mana bila masa korang membaca?? ada masa ke idak eh?

Aku dah mula langgan balik Majalah Wanita neh...Terasa nak membaca semula. Dulu2 memang aku langgan direct ke Karangkraf tapi sejak besalin dak Mia aku stop sekejap. So, sekarang aku rasa nak membaca semula dan lepas ni aku nak membeli buku2 secara online plak. Kenalah tunjukkan teladan yg baik pada anak2 kan supaya mereka semua minat membaca. Memang derang tu minat membaca tapi aku takde masa nak bawa derang ke MPH atau Rythem tempat derang selalu cari books.

Ok, hari ni aku dah dapat Majalah Wanita ni. Karang kalau ada ape2 tips atau benda bagus aku share le ngan kengkawan ye...mesti banyak benda bagus dalam majalah ni. Aku memang sayang majalah ni dari aku mula2 kawin dulu;P

Ok kengkawan...Bismillah pembuka bicara untuk hari ni...Selamat Bekerja semua pada yg bekerja lah...pada yang idak tu pandai2lah bawa diri..erksss



layan majalah, sarapan, online dan kerja2 opis...wow weeee perempuan sekarang..ish ish ish



12 org mintak aku reply komen;P:

Izwa Kamaruddin said...

biase mmg membaca ms mkn..x kire le pagi ke tgahari ke or mlm :)

sasha @ mumyalyaqil said...

nasi lemak tu..nasi lemak tu..huwaaa..hehe

Christina Arissa said...

woweeeee nasik lemak

risa said...

izwa..tulah kan mesti nak baca samtin:)

sha...sedap woooo nak ke?? burpppp erkss

ariss...nak meh lahhh

Lulu Caldina said...

jom share makan..ekeke

Farra Dhelina said...

alalala ns lemak!! tak nmpk dh magazine tu hehe

Unknown said...

mek dtg dari blog abe ben.. best woo nasi lemak.. nak skit

afsal_8281 said...

salam ziarah...

Unknown said...

selamat membaca semula...

risa said...

lulu: anda cute!! boleh ke mam nasi lemak? hehe

farra: sshhhh anda juga sedang diet okehh

hai mek..thanks for coming dear:)

afsal...thanks for coming ya...tenkiuuu

Lulu Caldina said...

boleh kak...suka...ngee

Lulu Caldina said...

kak, tahniah kena rebiu..ngee

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat