Monday, March 21, 2011

~~Kesian saye~~

salam untuk entri kedua hari ni..

korang mam ape tengahri ni eh...aku penat sangat pasal balik malam tadi dah le kol 12am..kena sediakan barang2 nak bawa ke umah BS hari ni...biasanya aku akan pack siap2 baju2 dan segala mala keperluan mia untuk satu minggu...so, aku takyah nak bawa hari2 keperluan dia...rutin dah mula sibuk macam biasa kannnn.. walupon tinggal anak bujang aku je sekolah rendah tapi tetap sibuk nak menguruskan dia pepagi...

tp nasib baik le bos masih bercuti, so aku takdelah stress sangat kat tempat keroje...cume ape yg aku buat hari ni hapdet sikit2 fail dan aku berjalan2 ke semua rumah blog yg dah singgah blog aku...cari2 jugak pengetahuan sikit bab2 parenting...aku nak jadi ibu dan isteri yg baik kan kan kan..

hari ni aku takde mood nak makan...so, ape yg aku makan ini je lah ye...kesian tak? ellehhh berangan!! org kat jepun tu lagi ramai yg tak dapat makan okehhh..adehhh

 seb baik ada susu ceklat neh..bertenaga le sikit...sedappp takleh mintak!! huhuhu

 aku tak bape gemor karipap benonye..tp sebab dah kebulur aku belasah je lah..hehehe

kepek ni memang melatop kebabommmm sebabnye India mari...Keraila ke Keroila mari neh...member baru balik dari India bawa balik menda ni...aku ngap2 tak sedor abis sudaaa

P/S: pada masa entri ni ditulis saye sedang kelaparan tahap nak makan org..berani le kacau memang kena kunyah..mmuuuaaahhhhhh


5 org mintak aku reply komen;P:

Jueliza Jamani said...

kak risa!!! jue nak ngacau gak.. meh ler makan daku yang besaur ni.. mana nak tau leh kurus ker.. hehehhehe

Izwa Kamaruddin said...

sedap jugak kalo mkn mcm ni ptg2 :)

Akak Kembang said...

duduk dalam opis memang sentiasa lapar...mesti ada stok tuk kudapan...

Muhammad Izuan said...

ok le tu... sdp pe. huhu

Christina Arissa said...

nak kepekkkk

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat