Tuesday, March 15, 2011

Contest Anakku Menangis Comel


salam semua...lepas dah puas join segmen nak join contest lagik...dah ada org tag neh..tp lupa plak sape adehhh sori ye korang....aku ni pelupa aihhhh kali ni aku kena tag dengan dak eja. 
contest ni dianjurkan oleh mamaema





Syarat-syarat yang harus dipatuhi:

1. Orang Malaysia & Alamat Malaysia (yang tinggal kat oversea tu boleh kasi alamat Malaysia)

saye memang wargenagara Malaysia bukkk..hehehehe

2. Boleh jadi follower saya tak?...bolehkan.....



udah

3. Buatlah entri pasal contest ini dengan tajuknya " Contest Anakku Menangis Comel".

udah

4. Pastu tinggalkan link contest korang tu kat komen sini...bukan komen kat entri lain. susah saya nak cari nanti.... tinggalkan alamat emel lagilah senang hati....

udah

gambo yang dipertaruhkan ialah...jeng jeng jenggggggggggggg
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
hehehehe....nama saye NUR QIS DAMIA
anak kepada MUHD HASRAM dan HARISA
saye lahir 010109
sekarang umur saye 2thn ++
sekian terima kasih:)


sape yg nak kena tag eh?? emmmmm yg suke masuk contest ni maybe



lambat dah aku join neh...heheheh tapi tarikh tutup lama lagi kan kan kan


2 org mintak aku reply komen;P:

Fara said...

akak..saya dtg umah amik tag..harus kena join nih..akak bila lg nak wat contest..leh saya menjebakkan diri..heheh

MamaEma said...

terima kasih sudi join

GOOD LUCK

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat