Thursday, March 17, 2011

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )





halaaaaaaaaaaaaaaaaa lambat join eh...hari ni takde line kat opis..huhuhuh ada beberapa jam lagi nak totopppp...saye join eh bermula dari 9.00pm:)


  1. sila letak banner ini (udah)
  2. Tajuk : BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL dan linkkan ke entri ini ..(udah jugak )
  3. Sila jawab soalan ini ...

    Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?


    uihhh..mestilah saye pernah jatuh chentaaaa...dua kali tau..1st dengan org yg saye sayang...kedua dengan org yg sayangkan saye...beza kan??? sebab..pertama tu saye yg suke lelaki tu dan dalam diam dia jugak menyukai saye...kami berkawan secara ikhlas..no jumpa aka dating sebab bebudak sekolah..eh, sekolah agama plak tu..hehehe (dia lelaki yg cukup sempurna dimata saya...tak pandai amik kesempatan dan hormat org tua... 
    fizikal?? tidak sama sekali sebab dia biasa2 je..rambut ketak2 dan pendek..hahahaha yg kedua somi lah kan...cara dia mengurat tu sangat beshhhhh...hahahaha korang takkan dapat bayankan le sebab memang kelakar..bagi aku lah...kali ni memang sebab rupe handsome dia lah kannnnn...lagi satu sebab umur dia jauh beza sangat2 rasa dilindungi..hehehe bagi akulah..semua ni bergantung pada hati dan mata..kalau mata kata sedap memandang..dan hati kata dialah lelaki idaman...so, grab je lah..ekekeke

    Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

    fizikal tu macam mana eh?? sopak ke? berpanau ke? atau handsome or dia layak menjaga kite sampai tua?? hehehe kalau dia lelaki yg sihat why not kan?? kalau dah memula jumpa nampak dia terkerok2 macam berok atau sopak sana sini takkan korang rela kot...bagi aku fizikal tu penting sebab bakal nak melahirkan zuriat..ye tak??? 

    Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

    dari mata turun ke hati....ekekekeke kalo tanya part somi aku dah tentulah senyuman dia..sebab senyuman dia sangat2 mahal okehhhh susah woooo nak nengok somi aku senyum...sampai kan ada kawan siap sms sebab gembira dapat melihat senyuman somi ku buat kali pertama lepas dah lama kenal ngan aku...hahahahhaa seb baik tak jatuh chentaaaaaa 

    Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

    sangat sangat sangattttt setuju...sebab dah ada org jaga makan minum dan urus sakit pening dia...dan memang dah tentu2 somi aku naik berganda2 lepas kawin walaupon slowly..dan takdelah istilah mat ganja or mat pet..sengal eh...asal nampak lelaki kurus je ngata isap dadah...budus aaaaaa derang semua tuh

    Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..


    tak kot..sebab somi aku hensem tapi dia tak gatal aihhhhh...pompuan yg gatai pi kacau dia...ekekekeke...tp lumrah lah kalo lelaki yg hensem ni ada nakal2 sikit..cuma kena lah kawal nafsu tu sihensem oiiiii esok2 kerepot gak kannnn...materialistik ke aku?? sebab aku rasa aku cantik tapi kenapa aku nak pilih somi aku yg tak beharta tu kan..senang2 je kalau aku terima pinangan anak ketua kampung masa aku sweet 17 tu...hahahhaha acah je lahh..zaman sekarang memang perlukan duit lah..tak kire perempuan cantik ke idak...tengok jugak background perempuan tu lah..kalo dah memang lahir dalam kehidupan mewah nak wat camne kan kan kan..memang le dia terikut2...tp kalau dia lahir dalam kuarga susah or biasa2 tu lain lah...entah lah ye...kena tanya hati masing2 kan kan kan..sebab perempuan sekarang semua dah pandai berdikari..tak perlukan lelaki untuk cari duit..hehehehe

    Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..


    mestilah laki aku tu idaman aku kannnn...kang aku cakap en.ben lelaki idaman aku kanggg...naik plak trafik aku berjuta2 lemon...hahahhaha sebab laki aku tu dah ALLAH pilih untuk bimbing otak biol aku neh...laki aku tu je yg boleh sabar dengan perangai gile aku neh...laki aku je yg sanggup bangun tengah2 malam buatkan fresh orange??? ekekekekekeke 

    Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?


    puas hati le walaupon dia boroi sikit..nak wat camne..nak pi futsal aku moncong...nak pi badminton aku mogok..wakakakkaka janji dia sihat lah..nak suruh badan jadi ketul2 macam en. ben kang, kena tackle ngan perempuan gile aku gak yg merana...bior le dia macam tu..yg penting takde bulu dada....euwwwwww 

    Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

    dah tentu tak puas hati!!!!!! sebab dah beranak 4 kali!!!! dah naik berkilo2 ya rabbiiiii...dah banyak spare part sana sini?????????? camno???? hahahhaha tapi aku tak menyesal aihhhh sebab nye tanda2 hati kami semua tu comel2 macam mama dan ayah kannnn..(sedapkan hati sendiri) yg penting somi tak komen okehhh  

    Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

    dah tentulah..sebab hidup berumahtangga ni kenalah tau mana2 kekurangan dalam diri kite...lagi2 lelaki kannnnn sebab dua je tempat nk dijaga derang ni...PERUT dan NAFSU!! kalo idak hai hai dan bye bye lah kannnnn...pompuan pon sama...kalau dah tau tak jelita cam nicole kidman tu sila2 lah  jagan tang dalaman tu betul2..minum kacip fatimah ke kopi janda ke..ekekeke (pstt..bab ni memang aku jaga okehh)

    Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..


    tipoooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!! saye udah habis beribu raban...badan tetap montel okehhhhh produk tu supplement aje lah...yg penting mind set kena betul..kena SENAMMMMM..kena jaga makan...kena tahan nafsu...aku pernah masuk spital sebab nak kurus!!!! korang jgn le tertipu melainkan memang ada nasihat dari doktor dan yg penting ada org sponsor duit raban2 tu okehhhh

okeh en.Ben.... saye berjaya menjawab dalam masa doploh menet..sekarang tepat 9.20pm..dengan muncung kedepan dan badan tegak tanpa bergerak..hehehehehe


0 org mintak aku reply komen;P:

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat