Tuesday, March 22, 2011

~~Sejuk dan Lapar~~

Assalamualaikum dan selamat pagi semua kengkawan blogger...

Pepagi yg sangat indah dan nyaman ni perut aku lapar lah pulak...tak pernah2 sampai opis terus buat air dan makan nasi lemak...hehehe
Aku tak sempat lagi nak nengok berita online ni...karang kalau ada citer best aku kongsi lah ngan korang eh..
semua dah sarapan ke pepagi ni?? for sure sat lagi kang aku mengantuk...kena pi blogwalking le gamaknya nak hilangkan mengantuk ye tak?? baca membaca dan baca sampai fensannnnn....
opsss takmo fensan...juling mato udah lah ye...


sarapan ku dipagi selasa yg hening bening ni....ditemankan kerja2 yg belum siap eh

lepas ni kena sambung buat kerja ye adik2..walaupon bos takde..kerja kena buat gaks..hehehehe
selamat menyambung tugas semua!! sat kang aku terjah blog korang eh:)

3 org mintak aku reply komen;P:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

salam kak risa cayang...
selamat pagi selasa, sedapnya minum air nescafe yer...fiza lama betul tak minum nescafe...huhuhu, cik somi tak bagi.
nanti niatkan makan nasi tu utk fiza sekali yer...hehehe.
rindduuuuuuuuu akak!

norsha said...

kak fiza cik somi naper tak bagi minum yerk .adehh kak risa adik mu ni makan beger di pagi hari

risa said...

salam fizahhhhhh...kabare sayang!!
kenapa takleh minum nescaffe ye?? ada caffeine kot..ke fizah alah minum?

sha..makan berger?? wowww sedap tuhhh (walaupon akak tak minat..hehehe)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat