Friday, March 4, 2011

~mulakan dengan Bismillah~

salam jumaat kepada semua muslimin dan muslimat...

hehehehe...dah macam pembukaan khutbah le pulak...ape kabar semua kengkawan..semoga sentiasa sihat dah dirahmati ALLAH...
pagi ni terasa segar dikelilingi org2 tersayang, dapat menghirup udara nyaman selepas hujan malam tadi..dengan suasana yg hening bening...ish ish ish tak dapat nak bayangkan negara2 luar yg sentiasa dilanda musibah kan...bersyukur lah sangat2 kite dapat hidup dibumi yg aman makmur seperti MALAYSIA ni...syukurrr
so, korang semua bekpes ape hari ni eh?? katanya kena sarapan macam raja kannn...tapi kali ni aku makan meehun dengan nescaffe buih halus..memang halus wehhh:) jom sarap kengkawan...bismillah ye..


 jangan nak propah ye risa oii ni mihun beli okehh...RM1.50 hehehe

ni le nescaffe buih halus...cehhhh sepeket 15hengget so, satu sachet tu lebih kurang singgit lah kan



5 org mintak aku reply komen;P:

y u y u Z u l a i k h a said...

yuyu tak makan lagi akak T_T lapaarrrrr~

Aziah said...

saya lak bawak bekal bubur kosong + ikan tamban goreng yang digoreng bersama bawang ngan cili api + kicap + sosej... air plak air milo kosong saja.. bancuh sendiri

risa said...

yuyu cayang...nape tak makan neh..pi tengok kat dapur mami dah masak tu:)

aziah...wahhhhhhhhhhh sedap nye..dah lama tak mam bubur bilis...huhuhu nak sikit:)

nuyue said...

sdpnyer mihun akak..
nuyue minum air twister jer pagi ni..xder selera

risa said...

lahai nuyue..nape tak mamam eh...takkan diet kot...takmo2 pi makan cpt..hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat