Wednesday, October 1, 2014

19th Anniversary 3995-3914


Assalamualaikum...

Mood bunge2 will be activated sepanjang bulan September...
Entah lah ye... rasa mcm sekejap je masa berlalu.. tahun ni spesel sikit sebb 19th tu sama umur masa aku nikah.. so umur aku 19 tambah 19 lah kan.. hee bersamaan 18 ye sekarang... muahaha

Alhamdulillah banyak kenangan dengan laki aku ni...macam2 ada pahit manis masam masin segala2nye lah... gile ko takde cabaran? takde gaduh? bosan le kalo macam tu...
gaduh kecik2 sampai gaduh beso pon adaaaa... yg buruk2 tu biolah aku simpan ye..
hat manis2 jelah aku share ngan korang ye dak...ekekeke

TIPS??? hurmmm entah lah ye...takde tips kot...jangan melawan cakap laki? aku lawan gak tauu...hat tu jgn le koram ikut ye..yg penting jahat2 aku kan..tak pernah lagi aku tinggikan suara dengan laki aku... aku kalo marah diam jer...selalu yg BEBEL laki aku tau...aku bukan kaki bebel..seyes!!

Entah lah ye...aku bahagia bersyukur beruntung dapat lelaki macam MUHD HASRAM ni kot.. kalo org lain lama dah angkat kaki... memang tak bole tahan dengan perangai aku ni..dah le kasau hamat..haihhh tapi itu dedululah...sekarang aku dah cool sikit..dah bole ikut perangai laki aku yg penyaborrrr... alhamdulillah berkat le jugak kan...

Aku nak share gambo2 photoshoot masa weeding anniversary aku ritu...terima kasih lah pada kawan2 yg wish aku..moga korang semua pon dikurniakan jodoh yg berpanjangan.. insyaallah AMINNN













cukuplah eh...ekekeke kang letak semua ada yg mensumpah jadi sesumpah pulak kan :)



2 org mintak aku reply komen;P:

AMIIZAA@Mieja said...

congrats lisa & hubby, moga kekal hingga kesyurga, amin:):)

Akak Kembang said...

Akak...happy belated annivesary...lamanya tak jenguk akak...makin cunnnn...hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat