Thursday, March 3, 2011

~~ssshhhhhh....mulakan pagi anda dengan mengetahui berita seantero dunio~~

salam pagi kamis semua....

mak aihhh tajuk bukan main lagi ehhh....
pepagi ni elok kembangkan otak dengan berita2 dalam dan luar negara..
kang org kata kite katak bawah tempurung plak....oppsss katak tu memang dok bawah tempurung eh??
aku nengok katak kat umah mak aku semua pakat2 dok lepak dalam toilet je....hahahahhaa
kengkadang siap berenang lagi dalam lubang toilet tu....ekekeke korang berani ke masuk dalam toilet mak aku??? ok lah tu kannn ada kawan ape...dah le luas mata memandang....

adehhh ape aku merepek pepagi ni daaaaaaaaaaaa...korang dah bekpes ke??? aku macam biasa lah hari ni amik nescaffe dan mee goreng!!! weh buat sendiri okehh takdo beli2 aihhh (cehhh eksen padahal malam tadi punye..hahahahaa)....dah kenyang kang baru boleh maniskan muka dengan senyuman ye tak??? JOM BACA PAPER!!!

 dua paper tu aku layan le..yg lagi satu tu propah je lah kannnnnnnnnnn ekekeke

 banyak tak aku minum...ish ish ish sampai tengahari ni kang aaaaa

seyes neh...memang sedap mee goreng aku ni tau...sebab aku lambat masak malam tadi tak habis le bebeudak dah zzzzzzzzzzzzzzz....ish ish ish...layannnnn


5 org mintak aku reply komen;P:

Ieda Al-Habsyi said...

ce pos sikit mee tu kat sini, heheheheh :)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

biase ku pun buat air mcm tu buat 1 mug besar minum smpai ptg!haahaha..punyer la pemalas...:)

risa said...

ieda...hehehe meh le kite mam sesama..ada lagi neh:)

izwa laling...kan kan kan memang malas neh

IDAZS said...

sedapnya mee goreng, nyum-nyum

wah, rajinnya kak risa baca paper. saya pagi bukak beautiful nara. baca gosip artis, aduiii, langsung tak kembang minda. kena tiru macam akak la, baca surat khabar dulukan?

ejan sara said...

disni pagi2 dh layan ciscake...gemok!!

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat