Saturday, March 12, 2011

SEGMEN KHAS BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN

salam sabtu semua...hehehehe nak join lagi lah segmen en.ben..kalau korang nak join sila klik banner eh

BANNER BEN ASHAARI 
 
  1. Sila letak banner ini ..(udahhh)
     
  2. Tajuk : BEN ASHAARI : BLOGGER LELAKI vs PEREMPUAN dan linkkan ke entri ini .. (udah)
     
  3. Soalan ini dijawab oleh blogger PEREMPUAN
    1. Dalam memberi pendapat dalam entri , apakah blogger lelaki benar benar ikhlas ? 
       
      saye rasa blogger lelaki lebih pada keterbukaan..derang berblog ikut keadaan sekeliling..ikhlas atau tak depend pada individu tu sendiri..saye rasa ni umum..tak kire lelaki ke perempuan..ye tak??

    2. Blogger lelaki malu nak letak gambar ? Kenapa ?
       
      sekarang blog2 lelaki yg saye tengok jarang tak mempamerkan muka kot..semuanya dah tak malu nak letak muka...saye rasa disini baru kite boleh nampak keikhlasan lelaki tersebut..kalau ikhlas tak salah letak gambar kan...kan kan ...kalau yg malu tu saye rasa sebab dia tak cukup keyakinan diri lah ye tak???
       
    3. Pada pendapat anda , kenapa lelaki berblog ? Secara umum ..
       
      emmmm...sebab ape lelaki nak berblog ye?? sama macam perempuan jugak kan...nak cari kenalan nak meluahkan isi hati dan yg penting lelaki susah nak cari tempat untuk luahkan perasaan kan...ego kan biasalah tu...so, kat blog boleh le tulis suka hati..jgn sampai kena saman udah ler.....
    4. Blogger lelaki lebih mudah dapat ramai follower berbanding perempuan ? Kenapa ?
       
      sebab lelaki jarang emo...lelaki terus terang..lelaki susah nak sentap..hahahaha

    5. Blog lelaki yang anda wajib masuk setiap hari ..
       
      sape eh...saye suka jejaka2 ini...dan ada jejaka yg saye tengah skodeng diam2...ekekeke
      yg wajib tu mestilah BEN ASHAARI, MAT GEBU yang tak berapa nak gebu, anakanda NIQ dan bro sorang neh Bro Framestone

    6. Jika anda blogger lelaki , apakah yang akan anda letak dalam blog anda ..
       
      alamak...ape eh?? lelaki mestilah letak pasal ape yg dia minat...macam pasukan kegemaran ke, kereta ke...betul eh...tp lelaki2 macho yg saye suke jengah tu rasa2nye universal kot..macam2 adooooo...heheheh
       

12 org mintak aku reply komen;P:

darxniq said...

muehehhehehe....name bakal menantu mama pon ada...:P

risa said...

ekekekeke...perasan lah tu kan kan kan...

belogkiter said...

hihi.rasanya betul tu

{ finieViolet} said...

assalamualaikum..

singgah blog kak risa.. dari blog Ben Ashaari dan dr komuniti Ratuhati.com

wahh..pandangan yg ikhlas utk seorang lelaki yg bergelar blogger..

solo molo said...

salam ziarah dari segmen panas En Ben...

muhamad hanif said...

rajin nya akak ni..
duadua soklan dia jawab ;)

singgah dari Blog BEN ASHAARI..

risa said...

bk...betul eh?? bukan merepek ke?? ekekek

finie: tu main taip je tu..takde karang mengarang memang ikhlas sayang oii..hehehe

solo molo: erksss solo eh..hehehe thanks for coming!!

haniff...eh, nama adik akak neh:) thanks dear:)

Chekgu Azrine said...

singgah dari segmen BA...nak jenguk2 pendapat blogger lain

mas.saari said...

singgah dari segmen BA

masing2 berhak beri pendapat!
jom baca pendapat saya jugak

NiSha said...

salam santai dari blog abg ben..
aaahh tu dia.. mcm2 jawapan kita ble baca..
http://heandsheloves.blogspot.com/
NiSha

pRiNCe said...

entry yg sgt bagus...
...:)

sy ni newbiee lagi...
jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

risa said...

chekgu..thanks for coming eh:)

mas saari...betul2..pendapat memasing le ye dak? hehehe

nisha...salam santai ye..thanks for singgah...

prince...tenkiu yangggg

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat