Wednesday, March 23, 2011

~~3 hengget jer~~mahal ke??

Salam korang...ni entri ke bape eh hahahahhaa gelak jahat

Korang dah makan ke hari ni? dah baca bismillah ke belum eh?? kena baca bismillah okeh...sebab kalo korang tak baca nanti sat lagi mesti korang lapor balik tau

Macam hari tu..anak dara aku cakap.."mama..kenapa ain lapar lagi eh..ain dah makan banyak tau" adehhhh awak baca bismilillah ke idak dear oiiii...kalo tak baca maknanya makan ngan SYAITAN okehhh..
Hah??? mesti korang terkejut tak eh..lupa baca lah tu kan? tetiba plak cari makan petang2 neg..ekekeke

Sorilah korang...aku tau kawan2 aku semua baik2 kan...mesti dah baca bismillah ye tak..Aku nak bgtau aku kenyang sangat sampai nak tertidur2 dalam opis neh...pasal aku makan banyak tadi tengahari..Ya Allah..makcik kantin tu cakap ada lah yg bgtau dia and komplen makanan dia mahal..OIIIIII!!!! sila tengok betul2 makanan yg aku amik neh..RM3?????? korang ingat kat luar dapat ke lauk murah macam ni??
Come on le sakaiii..takkan korang tak pernah makan kat luar kot...kan aku dah marah!!! nanti makcik tu majuk takmo meniaga camne?? aku gak yg susah!! nak kena drive berpanas2 dan membuatkan kulit gebu ku kemerah2an kannn..sengal le derang neh...ape2 pon makcik tu memang terbaekkkkkkk


 macam ni 3hengget korang kata mahal eh...tampo kepala mau????

8 org mintak aku reply komen;P:

Nour Akmal said...

rm3?
ok la tu..ade ikan n sayur..huhuhu

♥ Mrs.Eady ♥ said...

erks..kat sini x dapek ler 3 hengget kalo mcm nie...

MamaJue & PapaMimi Story said...

murah la tu.. kalo kat kedai mamak dia taram sampai 6 hengget tu mahai la.. kan kan.. tadi tengahari jue makan ikan ni jugak..

nuyue said...

itu sudah murah lah kak..betul2 murah..

kalau kat area opis nuyue jngan harap la nak dapat 3 hinggit ...

storyfromme said...

ish,manusia ni memang.suka sangat komplen.asyik tak puas hati je.

Farah Shamsudin said...

murah sangat la tue.. kat tempat lain tak dapat tau

syafiqashafie said...

uish, kat maktab cika nih, takde ape yg harga tu..huhu rm3.50 ade lah...

Christina Arissa said...

huk aloh.. kalau tpt den dah 4 hengget gini nih.. tampor jer kak

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat