Thursday, March 3, 2011

~~sikupu2 comel sudah jadi my follower~~wink wink

hehehehe....sangat suka neh

aku rasa ni entri kedua untuk dak kupu2 comel si yuyu zulaikha....hehehehe rasa nak goleng2..nak golek2..adehhhh sakit pulak tengkorak aku...thanks my laling si kupu2 comel eh..lap u mmuuahhh mmuuaahhh
erksss..fensan kang kalo dak yuyu baca..akak tak bodek kamu lah laling...tp seyes memang suke...seb baik akak pompuan dik nonnn...peace

nampak tak korang...hehehehe nak tunggu en.ben plak jadi my follower..hehehe agak2 dia sudi ke eh?? aisehhhhhh...nak kena hembus ke ape ni....




wow weee....dah le kat sini mendung dan hujan...alahai syiok nye kalau dapat minum2 dengan kawan2 kan kan...peace!! ni entri pendek je lah ye...kepala udah sakit tertido depan pc sat tadi....cettt seb baik air liur tak berterabur.....hahahahaha

5 org mintak aku reply komen;P:

Shiela Firdaus said...

hahhaa..abg Ben dah follow sy, kupu² nie belom!

risa said...

takpelah kak...sape lah saye ni kann...saye tak kisah..sape2 nak follow saye terima je..cuma dak kupu2 ni memang saye suke sangat:)

ayu said...

syonya akakkkkk...hehe

y u y u Z u l a i k h a said...

bhahahah~ akak niiiii ^^ ishhhh~ akak punya belog bestt.. akak baik pulak tuu ^^ mesti la follow ^^ heheh~

risa said...

ayu...akak ni sape lah kannnn tu yg teruja tu

yuyu!!! wow weeeeeeeee...terbaik dik nonnnn...ai sayang kamoo lahhh...best ke? merapu je neh..ape yg bestnye..ish ish ish

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat