Tuesday, March 1, 2011

~New CArtoon MoVie dalam format HD~~ RANGO!!

salam semua...sedang men game tetiba ada preview pasal citer kat atas nun...eh macam best nye citer katun neh...dah le comel bebenor mr.rango tu..teringat plak katal comel yg nyanyi lagu ting tingggg ekekeke

akan ditayangkan pada 4th March neh tau...wow weeee ada alasan nak bagi anak2 aku nengok neh..dak mia dah boleh masuk panggung rasanya kan kan kan....tengok preview dia memang best betul lahhh...yg jadi watak utama tu Mr. Johnny Depp okehhhh layannnnnnnnnnnnnnn






2 org mintak aku reply komen;P:

sicKo^ said...

aku pun tgh tercarik cerita wayang pertama nak bagi anak aku tengok... mungkin citer ni leh rasmikan wayang first anak aku :)

Lady of Leisure said...

kitorang lama dah tak nengok wayang nih hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat