Sunday, March 13, 2011

~~Mati sebab makan atau mati sebab tak makan?~~

salam semua....udah bekpes ke belum??? hehehehe
tajuk...bukan main lagi eh...tak hengattttt

bukan ape lah kan...kite kat malaysia ni mewah benor makanan...aku rasa takde lagi lah org mesia ni yg mati kebuluran sebab takde makanan ye tak...alhamdulillah lah sebab aku dilahirkan di malaysia..kalau kat afrika nun ke kat tempat2 yg kena bencana semua tu..alahai macam mana derang nak survive eh...

walau macam mana pon pergolakkan yg berlaku kat malaysia ni aku harap2 sangat lah kite semua ni dilindungi dari segala bencana...betullah sekarang dah macam2 benda jadi kat sana sini sinun..tp kena tetap pikir positive dan sentiasa berdoa semoga Malaysia sentiasa aman ye..

sebenarnya aku nak bgtau aku bekpes serawa pagi ni...ekekekeke semua menda2 manis ni...ish ish ish korang tau serawa kan??? durian yg dimasak dengan santan ...uihhhh dah le manis, berlemak plak tu..hadoilahhhh minum air kopi ye...bertambah2 le panas...lepas tu sila buat keroje!!!! nak cari kayu...nak cari kayuuu....nak cari kayuuuu...nak cari kayu...hahahahhaha


jemput makan ye kengkawannnnn....selamat berhujung minggu!!



5 org mintak aku reply komen;P:

Tina Othman said...

wahhhhh sidapnya..durian beli ke sendiri?? anta sikit sini boleh hehehe

risa said...

durian sendiri tau tina..hehehehe

Farra Dhelina said...

wawwww serawaaaaaa.....

belogkiter said...

best best.. usim durian ke eh sekarang

risa said...

farra,,,suke serawa eh..ada lagi ni yang:)

bk: ha'ah le yang..musim doriyan neh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat