Monday, March 28, 2011

~~Aku Okey!!~~

Salam pada semua...



Terima kasih pada semua yg mendoakan kesihatan aku...aku ok dah hari ni...rasa2 dah cukup aku rehat 3 hari....takde dok mengadap pc or lappy for few days...cume dok jeling2 hp je lah..ngadap sekejap2...itupon dah kena marah ngan cik somi yg sangat2 perihatin kunun2...erkss sorilah dear..u memang a perfect asben lah..mmmuahhhhhhhhh lap u poreber...ekekeke muntah le korang eh...kalo boleh cantik le sikit muntah tu..hahahhahahaha

Aku dok kat umah mak masa Jumaat tu. Dak somi pi tunggu deriyan..hehehe suke plak aku menengok dia jadi org utan..eh??? penunggu hutan...ehhh penjaga kebun...hang kebun lah kire2nye...dengan parang tersemat dipinggang..dengan topi cowboy dia kan kannnn...tk sempat snap picture ahh..bior le dia low profile katanya.

Hari aku berkoje seperti biasa...pepagi dak mia buat hal plak..menangis.."mia takmo pegi umah makk..mia nak pi umah uwan" ish ish ish siap tarik2 tudung aku..dah le tudung baru...suka2 je nak tarik eh..mmuuaahhh
Nilah akibat kalo mama dia cuti lelama ye..takmo sudah pi umah babysitter...tp mia gud girl..sekejap je dia nangis...bawa pi dapor tunjuk makanan terus diam...hek ellehhhhh sabo je lah ko anak oiii:)

Okeylah kengkawan....mesti banyak cerita yg aku ketinggalan pasal korang semua kannnn...adiozzz amigozzzz nak pi jalan2 cari berita....thanks pada korang yg sudi singgah ye:)

Eh..sat sat...ade ke org baca eh??? takpe2 janji aku dah hapdet kan kan kannnnn


4 org mintak aku reply komen;P:

mazz said...

syukurlah risa...dah sihat...
wahhh kg. mu banyak durian ekkk...nak sikit!!!

DeLLa said...

alhamdulillah..ok dah ye...dtg la jenjalan kat 'umah' sy pulak

Norazrani Maamin said...

yeay..akak dah sihat..jg kesihatan bebaik tau kak..rindu nk dgr 'celoteh' akak...hehehe

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

la...kak risa tak sihat ke? sungguh ku tak tahu. harap hari ni lebih sihat ye kak....
fiza pun sibuk sampai masa online terbatas. byk cerita kawan2 ketinggalan...

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat