Tuesday, March 8, 2011

~aktiviti semalam~ sshhhhhhh 1st time makan "pecal lele"????

salam semua
semalam aku tak kerja...hehehehe ada urusan sikit pepagi...lepas selesai tu aku tidur le balik ngan si kecik...sekali tengok jam dah tengahari..anak kedua dah pi sekolah, tak makan tengahari le gamaknye sebab pepagi dah bekpes nasi lemak...heavy kan tu?

aku malas nak masak le sebab dok kemas rumah...sekali tunggu punya tunggu anak sulong aku balik alahai lambatnye..perut dah berbunyi2 berdondang sayang...ingat aku nak bawa dia pi makan and soping sikit2 hehehe...kol 2.30 baru nampak bayang anak dara aku tu....suruh dia siap then bawa pi marry brown sebab itu je yg dekat....kat situ aku amik bubur untuk mia and nasi ayam...urghhhhhh tak sedap siotttt..huh!!



ghope bubur yg tak bape besh tu...rega 5.50 emmmm sedap lagi mcD kan kan kan


ni plak nasi ayam dia rega dalam 10.90kalo tak silap...hampehhh tak sedap!! 
sekali tu adik aku tepon dia ajak pi Tesco Nilai yg baru bukak beberapa hari...terus le aku ikut..hehehe


 
asik nak berlari2 je kan..kena marah ngan acik pija baru leh masuk dalam kurungan neh...ekekekeke

 
baiknye lah kamu ni wahai anak ye..padahal sok sibuk mintak tolong ngan mama dia nak turun tu..hahahahaha

besar jugak le tesco baru neh...semua ada dalam tu macam food court dan macam2 ler...baju2 brand pon ada..kalau idak kan baju brand2 dia je lah kannn...sempat gaks aku sambor selai baju dak mia dan selai baju aku....hahahahaha takde niat nak beli ponnn tp nengok cantik tu yg aku sambor tu..hehehe
baju dak mia...32hengget je...comel kan
takyah brand KIKO atau BINO NATURAL..yg ni pon cantik gak pe...hehehe tak pernah beli baju kat TESCO neh..tu agak jakun sikit...mmmmuuaaaaahhhh
dapat gak selai baju mama...baru 45hengget hehehehe jenama ape ntah...hantam saje lah

korang pernah makan pecal leleh tak??????? adoiii aku punya lah bayangkan menda tu pecal yg ada sayuran makan ngan kuah kacang tu...adehhhhh aku tak le meng order menda tu...adik aku, mak and anak sulung aku le makan menda yg sama...aku amik bakso je..sebab ni restoran indon okehhhh.... adik aku kata tempat tu femes...kat nilai....oppssssss sori eh aku lupa nama restoran tu...ish ish ish....sekali tu kannnnn korang tau ape yg datang??? ekekekeke aku punya lah gelak macam org jakun neh....mmmuuuuaaaahhhhhh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....ghope2nye pecal lele tu ikan keli yg digoreng gareng2 dengan sambal belacan dan ulam2 an.....adoyaiiiii sakit perut aku....psssttt aku cakap ngan adik aku...setakat makan nasi puteh dengan ikan goreng laki aku pon boleh buat...hahahahhaha

inilah ghope pecal lele tu yg makan ngan nasi panas2 hehehe
tak tau rega dia sebab adik aku yg bayo:)
yang ni bakso le...makanan org diet hehehe
pon tak tau rega sebab org banje kan kan kan

5 org mintak aku reply komen;P:

Izwa Kamaruddin said...

wah..itu pecal lele rupenyerrr......mati-mati ku ingt pecal tu mcm pecal kiter yg biase tu la..:)

Christina Arissa said...

hahahaha pecel lele..
ok anak-anak ingat ya... dalam bahasa jawa lele itu ikan keli.. kahkahkah..

the3imans said...

ingat kan pecal mcm kiter makan2 selalu 2..means nasi la kan?? dtg mane pecal nyer? ulam?

nuyue said...

hahahaha
nuyue pun xtahu pecal lele tu ialah ikan keli...rasa nak gelak lagi sekali..

risa said...

izwa...ekekeke...akak pon tertipu lah yang:)

ariss...ingat ye, sila catit dalam diari okehhh

ejan...tulah nye..kalo pecal memang automatik ingat sayuran yg makan dengan kuah kacang tu

nuyue...sama dengan le kite..opsss takmo gelak kang ada org marah..hehehe

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat