Tuesday, March 15, 2011

~~Facebook tak totop ponnnnn~~

salam selasa plak....masih dok rumah dengan jayanya...aktiviti seperti biasa makan tidur makan tidur saje...
hari ni tak sedor suami pegi keja kol bape ntah...ekekeke
tau2 dak mia kejutkan suruh buat susu "mama...angunnn..nak cucu" hehehehe comel je
sekali nengok jam udah kol 9.30...mmuuaaahhhhhh perut pon lapo...makan roti sajelah ngan susu ceklat..

check tenet le jap....ehhhhh log in fesbuk boleh plak??? hahahahhaha merepek2 je kata nak tutup..cuma dua tiga hari ni line memang macam sengal sebab kan tsunami kat jepun tu kot...aku pon dah tak bape nak aktip fesbuk..so, ade aku kesah???? ekekeke

kesah le ko....banyak gambo dalam tu aku tak transfer lagi dik nonnnnn...adehh nak pi baca paper lah..kot2 ada menda yg aku tak tau..kang kata aku katak bawah toilet plak..hehehe

korang semua dah sarap ke? uihhh lapor nyeeeee

 

ehsan pakcik goog...tapi memang sedap air ceklat neh...aku minum sorang je pon tak cukup..hehehehe mana tak bolattt



ehsan pakcik goog jugak...hari tu gardenia kuarkan roti ceklat kismis..memang sedap betull..sekarang ni plak perisa butter neh...perghhhh memang habis sebungkus...erkkkssssss


4 org mintak aku reply komen;P:

the3imans said...

wahhh..seronok la gitu cuti2 ddk umah...anak cuti mak pn cuti...

bonda dadif aka akish said...

ala..kalo pesbuk katop...boringla dunia daku..

=)

Anonymous said...

wooo..kak risa keji..
ni nk ni...

risa said...

ejan...seronok kan jadi surirumah sementara..hehe

darna..tau takpe..cian kepada fb2 tegar tu eh

kristy...hehehe mau kah?? pi cari kat kedai:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat