Monday, March 28, 2011

~Craving with this.....jgn buat spekulasi okehh~~

Salam entri keempat untuk hari Isnin yang sangat2 ceria...mmuuahhhh

Korang kannnn kalo sakit kannnn mesti termengidam sumtin kannnn sebab masa sakit kannn tekak pon tak lalu kannnnn hahahahahaha berapa banyak kannnnnnnnn daaaaaaaaaa

Okeh okehhhh kalo sakit biasa tak lalu makan...makan pon ala2 nak penuhkan perut takut melarat or nak penuhkan perut sebab nak makan ubat ye tak?? lepas dah agak2 baik mesti korang nak makan macam2 kannnnnnn...oppsss kan lagikkkk!! betul tak kengkawan mesti korang terasa nak makan sesuatu dan makanan tu korang akak lahap macam setahun dok Afrika..hehehe selalu mesti fast food lah ye tak..

wohoooooo sekali aku rasa tekak aku nak makan JERUK!!! eh, bukan hantu jeruk perut dalam citer Indon tu tau..ini jeruk2 yg pasti buat ayaq liuq meleleh2...Honestly aku memang tak suke menda masam2 neh... Selama aku mengandung 4 org cahaya mata tu tak pernah mengidam pon makan masam2..Tengok asam pon aku dah terasa2 nak muntah...tapi kali ni ntah nape aku GILE JERUKKKK!! lantak ko le perut..jgn sakit udah ye...jom layannnnnnnnnnnnnnn

 adoiiii ini jeruk pelammmmm

 ini jeruk kedondonggggggg

 ini jeruk betik..mak aihhhh

 jeruk buah pala...fensannnn

 jeruk anggur...mashammmmmmm

 pelam ijo..hehehe lebih kurang yg kuning gakkss...grrrrr

yang ni ape eh...lupa nak tanya pakcik goog...hahahaha

okehhhh sekali member aku baru balik dari penang...asben and wife tu memang baik sungguh..sayang korang lah...ishak and lovely wife dia reen..bawak balik jeruk campoq2 dari penang...wow weeeeee
sedap siutttt....entri ini ditulis sambil2 aku makan jeruk ini ye...jeng jeng jenggggg
*
*
*
*
*
*
*
*
*
terliur tak korang??? aku dapat dua paket..hehehehe


adiozzz amigozzzz:)

11 org mintak aku reply komen;P:

miss lollipop said...

beshnye...da lma x mkn jeruk since abes spm last year. tyme spm kemain mkn...hahahaaaaa
snd2 trliur....yummmyyy!!!

Amiera Hilton said...

gosh! kecur airliur. sedapnyeee jeruk!!

zuwaidah said...

eeeeeeeeeeeee geramnyaaaaaaaaaaa...geram sebab meleleh air liur dah nih....kita ni dah ler hantu jeruk...sedap mamam jeruk nih....boleh habih satu hari...hahahhahaa

asyifamustaffa said...

sy x bole dah mkn jeruk skang....klau mkan gak...mmg kene asma....huhuhu...ilang 1 nikmat dunia....):

Jueliza Jamani said...

terliur la.. aduiiii

risa said...

miss lolipop...hehehe bebudak takleh mamam neh tau..nanti susah nak menghafal..hehehe

amiera..sedapppp eh, student kan..takmo2..pi jauh2..hehehe

Mama Damia said...

akakkkk...buat eja terliur..eja suka jeruk buah pala ngn sengkuang..best..

risa said...

eja..hehehe memang saje nak buar korang terliur pon..jahat tak?

AMIIZAA@Mieja said...

uwaaaa meleleh air liurku.....shedapppppppppp...

ashra said...

hehe.k.risa ni..sy tak le tgk jeruk atau lalu dpn keda jual jeruk banyak2..rasa btul2 terasa gulp..hehe

jeruk dan spekulasi mmg sgt ryhme kan.hehehehhe..

Unknown said...

titik2 air liur alyn...tap3..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat