Thursday, March 24, 2011

~~Mood Away~~bla bla bla

Susahlah jadi org perempuan neh...mood tunggang langgang everytime..haishhhhh

Bukan mengeluh...Ampun Ya Allah...tapi aku tak larat sungguh kalo dalam kepala otak dah start pikir bukan2 dengan macam2 dugaan dari awal tahun sampai sekarang. Entah lah ya..walau sekuat dan setabah mana pun kite ni macam mana pon kite tetap manusia biasa yg sangat2 lemah imannya:(

Aku rsa nak pi masuk gua kat mana2..dok dalam tu diam2..makan lumut2 sampai badan jadi hijau..peh tu mandi dalam longkang bior bau tungkik satu badan..hahahahah mengong!!! nanti2 aku bgtau lah nape mood aku hilang hari ni...OH TIDAKKKKK....aku nak pi melawat umah kawan2 yg dah datang melawat aku hari ni, semalam dulu semlam dan malam2...huhuhu

Nak join segmen en.ben pon tak sempat!! uwaaaaaaaaa kuciwa..menyampah..benci!! bosan..dah tu adik yuyu pon ada masalah dengan pengcopy2 blog tuh..hah??? dunia semakin mengong diluar sana...ape daaaaa
Mana aku nak pegi neh...layan jiwang lahhhhhh....nanti aku kembali ye..itu pon kalo ada org carik lah:)

ape pandang???? tampo mau????


8 org mintak aku reply komen;P:

storyfromme said...

perempuan banyak tanggungjawab.takpe2 dapat pahala buat tanggungjawab kita.benda laen tu boleh join bila-bila free.smile :)

Murni said...

nak hikut jgk masok gua...
muni pn slalu serabut mcm tuh..

Unknown said...

tulah jadi org pompuan ni kan,kdg2 emosi sukar dijangka..tabah jelah

Misz-ella said...

tak susah risa tp unik. mcm2 warna .. mcm2 emosi.
Kakchik bangga jdi perempuan. I'm the super duper woman!! hahaha ..

zuwaidah said...

kenapa nih...tak pe...gi bertapa mana2 dulu...
hilangkan rasa gundah gulana..then come back with fresh mind, ok sis

Anonymous said...

salam risa...
nape nih...mood tunggang-langgang??
isshhh bawak besabar yer....
biasalah kita org pompuan,banyak hal nak dipikirkan......

Shiela Firdaus said...

risa..bahu ai ada!!

risa said...

story: betul tu..tapi perempuan ni beruntung kan

murni..jom jom seronok pi gua takde org kaco

ila: yelah..mood tunggang langgang!!

kakchik...seronok kan jadi pompuan..kite boleh goncang doniaaaaa

zue: saye sedang berhibernasi..hehehe thanks dear

kak mazz...biasalah kak..saye kan selalu mengong

kakaksela....uwaaaaaaaaaa

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat