Friday, March 11, 2011

~Saya Sangat Hepi~11/3/11

sangat hepiiiiiiiii
wow weeeeeeeeeeeeeeeeee....ape yang sangat hepi neh
korang nak tau tak??????? alhamdulillah rahmat ALLAH diwaktu hujan2 dan sejuk ni..pada hari jumaat yg barokah ini...jeng jeng jeng:)

hahahahahhaa tak kisah lah korang baca ke idak kannnnn
yg sudi baca tu terima kasih le bebanyak....tp memang aku tengah hepi giler
aku tengah sengih2 neh...hati berbunga2 mekar kembang satu estate
i'm going out for a while!!!!!!!! nanti aku citer kat korang eh...jgn buat spekulasi okehhhh
takde kena mengena dengan sesiapa pon melainkan keluarga hamba dan diri hamba sahaja....ekekeke

entri ini dipanggil entri sengal dan poyo okehhhhh...aku bagi korang tengok muke aku yg hepi ni ye..eh, takmo lah gambor mia lah....gambo 1st day dia menjengah ke alam dunia yg penuh mencabar ni...

adiozzzzzzzzzzzzzzz kengkawan..tunggu ai bawa balik berita gumbiraaaaaaaaaaaa:) mmuuaaaahhhhh

NUR QIS DAMIA~~ lahir 010109~~ wink wink~~



4 org mintak aku reply komen;P:

♥ Mrs.Eady ♥ said...

waaaaaaaaaaaaaaaahhhhh..umh baru!!i like..:)

Norazrani Maamin said...

hepi sbb dpt bonus manyak ke kak?? hehehee

@ mia nak dpt adik?? ;)

belogkiter said...

Semoga happy selalu... :)

risa said...

izwa...cantik tak? hehehe

azra: bonus?? hehehe bulan 4 nanti...
adik?? belum ada rejeki lah yang...

blogkiter..thanks for visit:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat