Thursday, March 3, 2011

SEGMEN : DI SEBALIK TABIR BLOG ..

salam semua...nak join lagi segmen en Ben...hehehe

 

Sila letak header BEN ASHAARI BLOG (udah) 

Tajuk : DI SEBALIK TABIR BLOG ..
nak bagitau semua org yg saye mempunya one hepi family..dan bila bila org jenguk blog saye org akan sebut my happy family..dan kata2 tu doa betul tak...so, saye harap famili saye terus hepi dan hepi...hehehe

Sila letakkan gambar betul anda yang paling menawan ..Ehem..

 cantik ke gambo neh?? entah...yg penting aku suke ekekeke ni time raye neh..nak menggedik lah kan
Ceritakan latar belakang anda secara ringkas... Jika terlalu peribadi , jangan cerita eh .. Simple simple jer .. ni masa nak pikat pembaca ..  ;)

nak citer ape eh....aku ni dah 35thn umur tahun ni...ibu pada 4 org cahaya mata yg semuanya comel2 belaka..yg penting mendengar kata dan genius..ehh ape lagi eh...seorg ibu yg bekerjaya dan mempunya seorg suami yg sangat2 sabar melayan isteri yg sangat2 brutal...aku sangat simple dan sangat2 emosional..aku dalam dunia aku sendiri lah..sape2 rasa boleh get a long ngan aku alhamdulillah...kalau tak..ade aku kesah?? hahaha
itu je lah kot..kang ada yg muntah ijo plak...

Jumlah Follower sekarang ini ...

setakat entri ni ditulis aku ada 265 follower jer...alhamdulillah...terima kasih korang;)

Soalan dari aku(En. Ben punya soklan) agagagagaga

Jika anda tak punya blog , apakah yang akan anda lakukan di dunia maya ini ?
emmmm...buat ape eh..aku join forum2 yg lebih pada ilmu parenting kot..sebab sebelum ni memang aku bergiat cergas disinunnnn:)

Ceritakan kepentingan blog kepada anda
aku ni susah nak pamer kasih sayang dan susah juga nak cerita hal2 peribadi dengan open nye...so, aku rasa aku boleh luahkan di blog dengan harapan anak2 or suami or sape2 lah yg terdekat dengan ku tau siapa aku..ape kegemaran aku kegiatan dan segala mala tentang aku dan keluarga ku sahaja...kire ini diari aku lah:)

Blog feveret yang wajib singgah hari hari .. Kenapa dan mengapa ?
semua blog yg ada update di blog list...selalu blog ni:) en ben , dak yuyu yg comel , mamazharfan, lady yg gojes, neena yg gonjeng, dak farra dan my sweet fren dak ariss yg weng   ada lagi lah dua tiga blog...sebab rasanya derang ada isi yg best2 dan aku memang fan of them...



fuhhhh berpeluh tiak nak menjawab...hehehe anyway...inilah saye:)


13 org mintak aku reply komen;P:

risa said...

thanks apizv2...im coming there!!

DeLLa said...

makin rajin update blog..gud gud..hihi

Christina Arissa said...

wowww tersedak.. hehehe

risa said...

della...tengah ada idea neh..hehehe
ariss..akak ada ngumpat ko ke?? wekkksss

SURIANI ISMAIL said...

salam pekenalan... dtng dr segmen abg ben.. folo dahh

Lulu Caldina said...

Semangat untuk terus berblogging...
Semoga kita semua berjaya...yeah...
*wink

mas saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben..
salam perkenalan~

R.I.E.Z said...

dtg melawat disebalik blogger..:)

http://riez1004.blogspot.com/2011/03/di-sebalik-tabir-blog.html

*jgn lupa follow yer..:)

risa said...

mamaleesya: salam dear:)

lulu: luv u lah dear:)

slumberzanie..will polo u ye:)

mas.saari...salam kenal dear

riez: thanks for coming:)

Unknown said...

jenguk2 dari di sebalik tabir blogger dr abg ben. kwn , oke ?

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

salam singgah dr blog abg ben..salam kenal!!

Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

Fadzillah Kamarudin said...

singgah dari blog abang BA...
salam perkenalan...

TeaCheR ZieLa said...

salam kenal...menjenguk dari segmen abg ben...nice 2 noe u..wah!!..kiutnye ank akak...akak pun sama...

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat