Tuesday, March 22, 2011

~CIK EPAL CONTEST~


salam untuk entri ke dua eh...nak join cik epal punya contest neh...macam kalut dan susah jugak..tp macam nak join jugak...ekekeke join je lahhh ye tak..kalau ada rezeki boleh le makan ngan cik epal..aku pon memang suke makan..kalau idak pon aku leh je makan sendiri kan cik epal kan kan kannnnnn..korang kalau nak join sile2 lah klik kat banner tu ye..terus terbang ke blog dia tu:)



Syarat syarat penyertaan:

@ ambik header blog ni. lepastu tempek dekat entri kau. DAN LETAK dekat SIDEBAR with link entry ni. janji gambar ni ada dekat entri dan sidebar blog kau.
@ dan gambar ni jugak kena letak dekat sidebar blog anda and link kan dekat entri ini
@ Tak kesah gambar apa pon janji gambar tu dalam black and white.
@ tak kesah lah kau umur berapa pon semua boleh join
@ Terbuka kepada semua jantina. tidak kira anda perempuan atau lelaki
@ make sure kau ada blog sebab contest ini hanya untuk blogger sahaja
@ gambar haruslah terang dan kena letak "cik epal contest " yang font "cik epal contest" tu tak payah black and white pon tak apa. font style hape pon tak kesah
contoh gambar macam ni:




ada paham???


@ dah ada gambar buat satu entri bertajuk " CIK EPAL CONTEST " tu je tajuk entri. tajuk tak payah nak panjang panjang dan tak payah nak tokok tambah. Link kan dekat entri ini
@ blog kau haruslah tak ada function disable right click sebab senang kerja aku nak save gambar kau karang. kalau tak boleh right click, aku REJECT sebab menyusahkan aku
@ gambar haruslah senonoh ye. aku nak gambar yang kreatif dan terang. jangan menunjukkan sebarang aksi tidak senonoh dalam gambar . kalau sesiapa berani buat tak senonoh, Wajiblah aku REJECT!
@ lepastu ada slogan nak kena buat. slogan berbunyi..


" SAYA MEMBACA BLOG CIK EPAL KERANA ......."
- blog ini kepunyaan wanita macam aku:)
- blog ini tidak SKEMA dan sangat2 bersahaja
- pemilik blog ini sangat2 berterus terang tak sembunyi2 - ini berdasarkan pemerhatian aku lah..org lain punya view lantak korang lah kan kan kan
- aku rasa seronok nak baca walaupon kengkadang bahasa pasar cik epal ni macam tak manis je kan (hellehhh yg suke buat2 sopan tu pon bukan sopan sangat ye tak cik epal??) 
- blog ni ringan dan senang nak bukak serta sedap mata memandang..walaupon aku silent reader ia tetap ada dalam bloglist sebab aku nak tau perkembangan cik epal..(dah kurus ke belum ye tak)
- ada lagi ke?? takyah le kot..biar rahsia (takmo cik epal kembang le kann kata nak kurus) so, yg baik2 simpan dalam hati eh..kang kata aku membodek plakssss
sekiannn wasallammmm:)


@ then tag 2 orang rakan blogger kau
rakan aku ni dari geng hot mama blogger eh kakaksela dan darna (dua2 ni admin untuk group tu)

@ paste kan entri yang kau dah buat untuk contest ini ke entri ini di ruangan komen
udah
@ dekat entri korang jangan lupa link kan entri contest ni
udah
ok tu je syarat syarat nya. barang sesiapa yang melanggar syarat syarat, penyertaan haruslah di reject

gambar yang aku pertaruhkan ialahhhhhhh

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
~~saye sayang cinta2 hati saye**wink wink~~


nak bagitau dulu neh...dengan mata kedip2 dan muka merah makai blusher...ampun eh..aku tak reti nak modified gambo..hadoilahh ini je lah nan adoo...hehehehe terima kasih cik epal! rasanya gambo cik epal tu lagi cantik dari aku punye...kan kan kan







4 org mintak aku reply komen;P:

Unknown said...

thanks join contest ni =)

Unknown said...

thanks join contest ni =)

Ibu Eryna said...

Salam perkenalan Risa.. :)

risa said...

wahhhhhhhhhhhh...cik epal komen blog ai ler..thank u thank uuuuuuu

diriku: salam perkenalan juge:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat