Saturday, March 26, 2011

~Sudah 444!!! yippieeee~

Salam malam minggu kengkawan...

Malam ni aku rasa sihat sikit...dah boleh bangun dan menengok lappy comel aku neh..
Thanks to anak2 yg sangat2 memahami...baru balik dari Kampung yang indah permai tidur bagai nak rak dengan ekon bilik mak...ekekeke

Umah mak pon dah ada ekon okehh..umah aku ni masih ditakuk lama..kann hampehhhh
Aku pon bukan tak pernah dapat ekon pree tau..tp saje je aku malas nak pasang...memang aku dah nekad letak ekon bila umah aku dah betul2 renovate nanti...aku masih tak pueh hati ngan umah yg ado sekarang...takpo2..sabo2lah ye..harto dunio takkan kemana2 ye tak? hehehe

Okehhh...sekali aku balik umah dan jenguk le blog cikai ni..wahhhh sudah 444 members!! bukan pengikut..ni org2 yg sudi menjadi pembaca blog aku yg takde nak berilmiah sangat ni...THANKS to all readers ye...kalo ada ape2 yg korang tak suke sila2 lah komen ye...aku tak kisah terima ape2 pon kutukan asalkan ia membina..bukan membunuh...okehhhhh

blogger yg ke 444 tu ialah org ini thanks ye adik sudi follow blog akak neh:) korang kalo nak kenal dak sempoi ni boleh le klik banner dia tu ye..eh, header dia lah...



6 org mintak aku reply komen;P:

Anonymous said...

bestnya member dia!!!
akak baru 49 jer...biasalah kan akak ni maleh nak
update selalu blog akak tu..hhehehe

azi nur said...

sangat cantek! 444...uohhh~

storyfromme said...

congrats :)

Farra Dhelina said...

ramai dahhh...

Lady of Leisure said...

kak risa, lady ada, cuma kurang sihat. :)

edane said...

congratss.. makin maju!

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat