Wednesday, March 23, 2011

~~kena pomot lagik!! by dak yuyu kupu2 kecik cenonet~~


Salam lagi entri kesekian kali nye...

Aku kena pomot lagikkkk...wah wahhhhhhhhhh sangat suke..indah nye dunia!!
hahahaha...lihat lah duniaaaa...hari ni aku yg punye..ekekeke lawak betul dak sorang neh..melampau2 plak bangga dan sombong nye...adehhhh suke hati aku lah kannnn penat tau siang malam aku makai speaker pi jerit2 kat blog derang ni...ekekeke acah je mak enonnn..

dak yuyu tu..alalala yg comel lote cam telitubbies tu rasa nak picit2 hidung dia je kannn..wakakakka
bila aku jatuh chenta ngan dak kenit ni eh..aku pon dah lupa lah..rasa2 sejak aku aktifkan blog aku balik kot..sejak2 aku dah kuciwa ngan FB...hahahaha padan muka ko Mark!! aku dah nyampah ngan FB..ekekeke
takdolah...saje je aku main2...meh terjah blog dak yuyu....cayangggg diaaa...mmuuuaaaaaahhhhhhhh


 see....seeeeeee ada 58org dok kat blog cik adik sorang neh...perghhhhh aku punya nak macam tu?? mimpi sampai ke langit 7 lah gamaknya kan kan kan...hehehehe *klik banner kalo nak kesinunnnn




 kannnnnnnnnnn aku tak tipu korang tau..memang chomel ini budakkkk...nak jadikan dia adik ipar aku, takut dia tak sudi..kang jejaka masa depan dia geget aku plak..ekekeke *klik banner kalo korang nak kesinunnnn

ucapan untuk kupu2 kecik yang berangan nak jadi J.Lo tuh
wahai adik yg comel lote...anda sumber inspirasi saye...tak kisah lah walaupon saye maupon anda hanya mengenali dialam maya ini..akan kupastikan satu hari dapat berjumpa ngan kamu..sapelah daku tanpa adanya sumber2 inspirasi seperti kamu ye dik...adehhh takmo lah melelehhhhhh kasi cheer up sis!! selamat menggemokkan diri dilangkawi...yeahhhhh

2 org mintak aku reply komen;P:

Farra Dhelina said...

clap3!

y u y u Z u l a i k h a said...

hahahaha.. akak niiii!!! buat saye tersimpul malu pulakkkk ^^

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat