Wednesday, April 6, 2011

Yuyu Zulaikha Ferrero Random Giveaway

Salam korang...walaupon bz aku sempat jugak curi2 masa nak buat GA dari dary kupu2 kecik yg bakal kecik sepanjang zaman..oppsss hehehe


Memula macam biasa kena tepek header lah kannnn...
Kengkawan kalo nak join macam biasa klik kat banner ye....sat lagi helikopter pi bawa korang ke sinunnnn



Oleh kerana pemilihan tu random so, aku takdelah harap sangat...cuma entah kenapa aku sayang betul ngan blog budak kecik neh...tak terpilih pon takpe sebab aku kan peminat setia dia..kalo tak join rasa rugi plak...hehehe P/S: dak yuyu..ni dah kire setoek ke belum eh...ekekeke...akak harap yuyu terus berjaya dan berjaya...semoga yuyu tak lupa diri ye..itu je pesanan akak:) yg lain2 rasa2 u doing well dear...jgn mudah patah semangat dgn ape yg berlaku kerana "sesungguhnya hanya DIA mengetahui semua yg kamu tidak ketahui" insyaallah kami semua ada bersama mu ye....opss ini bukan bodek or kipas..ini semangat dan peranggsang semoga hati tak selalu kecik...kasi besarrrrr walaupon kamu kecik!

Itu je lah dear...nanti ada yg muntah kaler pink plak..hehehe

Kali ni aku nak tag semua geng2 kat GHMB


~adiozzzz~

7 org mintak aku reply komen;P:

oshin-jamel said...

gud luck akk!!!

Yaya Azura said...

yaya pun suka sangat baca blog yuyu nie..walaupun yuyu singgah sekali n tak follow pun yaya but yaya still nk baca blog budak comel tu...hikhik....

Farra Dhelina said...

gdluck!

Misz-ella said...

hmmmmm .. no komen. eh .. terkomen lak. hihi ..

zuwaidah said...

rajin bebeno kamu participate nih, kak zu dah tak menyempat dah nih...
Ni curi masuk sbb teringat blog la nih. jgn2 yg kamu tag hari tu pun tak sempat nak buat. ya ampunnnnnn

Unknown said...

budak yuyu ni comey ek..kecik2 jer

Shafynnaz Roslan said...

hee...salam terjah..gud luck

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat