Monday, April 4, 2011

~~Dahaga yg melampau!!!~~

Salam untuk korang semua

Korang jangan nak mengeluh bila musim2 panas ni ye...aku babab kang!!! Bila panas mengeluh panas..bila hujan mengeluh hujan...abih korang nak ape?? Tsunami ke? ekekeke

Bukan ape, aku dahaga sungguh nih....dah 3 mug air aku minum pon tak hilang2 haus nye...ish ish ish..aku yg minum ke saitan yang minum??? hahahaha hampehhhhh
Walau pun aku duduk kat kawasan pendalaman yg sangat damai dengan kicauan burung2 dan larian2 anak sang babi hutan dan anjing2 yg sangat sibuk berpacaran...tp..sini tetap ada udara panas okeh...lagi2 bila dah musim replanting...abih pokok2 sawit yg menghadang matahari tu dah licin...maka panas lah kami disini...dan sesunguhnya itu nikmat dan makanan kepada semua pokok2 disini ye anak2 semua:)

Korang kalo panas or dahaga korang buat ape eh? pi masuk dalam peti ais ke..pi buat ais manyak2 ke dan minum or just membebel ala2 mak nenek tu...pot pet pot pet...aku panas..aku haus bla bla bla
Camne??? korang buat ape? aku tak tau le ni soklan sengal ke hape lah kannnn....tapi aku tak tau nak watpe neh...haus sangat2 haishhhhhhh


 air ni aku dah minum 2 gelas ye kengkawannnnnn (air masak pakcik goog punye gambo)
 yang ni aku dah minum segelas
 dah minum segelas jugakkk
 sudah minum jugakkkkk...uwaaaaaa aku haus lagikkkk

P/S: korang yg dah berjaya print screen tu nanti aku bagi product tea dari BOH okehhhh...tungguuuuu...eh, sila bagi alamat please...anto kat fb aku atau kat kotak komen entri sape nak hadiah tu ye...

8 org mintak aku reply komen;P:

Lulu Caldina said...

FB takde..letak kat komen, bahaya..ekeke..bak email lah kak...

kak, sambut, nak lontar cola ni..kata haus

Murni Delights said...

hai kak risa..betul la skrg pnas sungguh he..he..

asyik mnum air asyik g toilet..

Ujang9897 said...

Printskrin apa kak.=)

saya minum sun o vit jer..=)

Lulu Caldina said...

lulu dah cuba email, tapi tak sampai..eh tak boleh...entah apa silapnya....

lulu.caldina@gmail.com

ashra said...

mmg musim panas2 gni,rasa haus manjang.
terbaru k.risa,milo sejuk..le bancuh dgn air sejuk je..hehe

edane said...

tea o beng sedapnya!

risa said...

lulu dear...akak dah email ye

vill...akak minum je banyak..pi toilet malas hehehe

ujang sayang...print screen follower akak yg ke 500..ellehhh mana leh lawan ngan awak kan kan kan

ash..eh..boleh hancur ke kalo sejuk dear?

tiey..sedaaapppp

Murni Delights said...

sameler..he..he.. mlas je nak bjalan..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat