Tuesday, April 12, 2011

Hadiah Suke2!!! thanks for visiting my blog!! weeee:)

Salam korang semua...


Macam2 hal now days kannnn...aku tak bape nak minat pasal politik2 ni...so, korang boleh nampak lah ye..dalam belog aku memang tak sentuh pasal politik...kot2 aku dapat title datin esok2 tu aku tak tau lah kan kan kannnn...hahahhaa berangan le ko tijah oiii....eh risa lahhh

Okeh guysss!!! ingat tak aku pernah berjanji..(cehhh sila nyanyi sikit)...pasal entri aku sape nak hadiah amik cepat!!!!! kan kan kan..ingat tak????? ellehhh korang tak hengat pon aku tak kisah lah haiiihhh janji aku ingat le kan kan kan..sebab aku dah dapat hadiah ape aku nak kasik..memula nak kensel lah kann sebab lambat bonar dapatnya...

3 jenis produk teh yg sodapppp...teh tarik kurang manis, blackcurrent and lemon iced tea:)


So, aku nak bagi 3 benda ni untuk dak paling cantik dan gojes abad ini dan isteri yang sangat pandai buat cheese cake ni...dan lagi sorang sape eh...sat2 aku tengok entri lama ye....wohooooo ada sorang lagikkkk
adik hazrina erin yg comel lote neh pon dapat jugak...sila inbox me ur addres ye sayam2...dak lulu takyah le..akak dah ado ekau punyo address...lalalalalalalalalala ada dua org lagi aku nak kasi neh....sebab yg sorang ni kannnn dia selalu datang dan komen blog aku dak farra yg dok dekat je ngan tempat aku ni tapi belum pernah ketemu lagik..hehehe dan sorang lagi dak kupu2 yg sentiasa beterbangan berkilauan di alam maya..


tapi kannnnn tapi kannnnnnnnnnn....korang kena tunggu tauuuu..sebab aku ni memang blur sikit bab2 delivery neh...selalu tunggu barang sampai je kan kan kan...sekali nak post kat org ni memang aku berchentaaaa sikit eh...TAPI...adoii berapa banyak tapi dahhhhhh...aku akan usahakan untuk antor pada korang by dis week ye...ok kan kan kannnnnn...dan satu lagikkkk...mungkin kalo envelope tu muat aku tambah lagik dan lagik produk teh tu ye...huahuahuahuaaaaaaa

~adiozzz~~

16 org mintak aku reply komen;P:

Karen Monica said...

kak ris...saya pun nak...hehehehe

Lulu Caldina said...

kak, kalau send add lagi leh dapat 2 tak?? *wink

risa said...

alahai putri..next round akak kasi ye sayammmm:)

lulu...hamboi2 nanti akak pos diri akak terus..boleh eh..heheheh
dear...nanti akak tambah produk tu kalo muat ye sayammm

PReDicToR said...

wahh seronoknya mereka...nak jugakk!!!

risa said...

predictor..alalalala small goodies je dear..huhuhu org kecik je neh

Admin said...

Hmmm .... jeles jeles ni ... :)

Norazrani Maamin said...

tahniah kpd yg dpt hadiah k.risa..bestnya...

nak jugak...uwaaaa.. ;)

Lulu Caldina said...

ekeke kakak the best..sayang kakak...ekeke

Unknown said...

nak hadiah gak...hehehe

no name said...

eyhhh~sy dapat jugak ke??ingtkan da lambat da,,,hehe..hntr kat email eyh?
**suka nya first time dapat hadiah!!thnx sis risa sayammm~^^

Isteri Encek Bard said...

kaka nampak sedap jer, bungkusan pun menarik

Shiela Firdaus said...

saya???

Misz-ella said...

kita tak da ehhhhhh??? ala ... terlepas lah. hihi ..

Murni Delights said...

alhamdullilah..dpt hadiah..he..he thanks kak.. menarik nie..he..he
tahniah kpada yang dpt juga...

risa said...

hasrul..nanti ai buat GA ai inform ye..ni saje suke2 je tau

azra..adehhh nanti akak bagi eh..jgn le nanessss

lulu..wahhhh bior betul neh

ila...nak jugak eh..letak akak dalam bloglist lenkali kalo ada update tengok tau

erin...nanti akak hantar hadiah okehh

IEB: memang sedap neh..produk BOH

kakaksela..u punya nanti2 okeh..jom jumpa jommmm

kakchik!!! kakak ku tersayammmm nanti ai mesti nak bagi u lagi dan lagi...ada tu:)

vill..nanti akak post tau..alamatt!!!

Murni Delights said...

ala kak risa tak yah la post2 susah la dok umah brung merpati cam vill nie..kita jmpe nnti akak bagi ler...umah kak riss nnti ke? leh tak..

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat