Sunday, April 24, 2011

~jatuh chenta malam hari~

Salam entri ketiga malam neh..opsss lagi beberapa menet dah pagi..
Malam2 minggu biasalah kan..selalu kena tinggal...so, memang weng sikit..
Aku sambil blogwalking aku nengok jugak shoutbox aku tuh..kat situ senang pi melawat terus blog2 org yg datang melawat..

Tetiba????????? jeng jeng jenggggggggggggggggggg
Aku bukak satu blog neh...background lagu dia kan kan kan macam best je...
Aku tak tau le penyanyi asal dia rasa2 macam penyanyi seberang lahhh...gope2nya owner blog yang nyanyi daaaaaaaaaaaaaaaaa....wahhhhhhh tetiba i rasa feeling wehhh...

Oittt oittt...aku bukan gatal eh...ini memang best untuk halwa telinga neh...jom pi belog beliau jommmmmmm...aku tak habis teroka lagi...nama dia ENCIKMIMPI...









kat atas2 ni antara lagu2 gorengan ENCIK MIMPI...korang semuaaaaaa jom layan jommmm:)
aku suke dengor org nyanyi live ni terus menusuk ke jiwa..heheh aku kan jiwang...

***ENCIKMIMPI...semoga bakat anda yg terpendam tidak akan terpadam..ai likeeee
thanks sebab buat ai terbuai2 seketika...emmmmm


~~~tido lena aku neh...adiozzzzz~~

4 org mintak aku reply komen;P:

Unknown said...

encik mimpi?? xpena dengar lak haha

risa said...

wahhhhhhhhh...cik epal????
mmuuaaahhhhhhh...alallalalala
akak pon tak konal...ni baru nak berkonalan:)

edane said...

encik mimpi? hmmm ting tong!

risa said...

adehhh...nape ting tong neh etiey?

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat