Tuesday, April 19, 2011

Aura Positif

Salam dan selamat petang semua kengkawan yg disayangi...

Berdiri nya saye disini adalah untuk membentangkan hujah2 berkenaan...hahahhha
Banyak lah ko risa oiii...tak reti aku nak berdebat ke hape ke..saje je neh

Aku rasa aku dapat aura positif dalam diri seseorang...SYUKUR ALHAMDULILLAH..
Semoga ianya berpanjangan...semakin banyak kite membaca semakin banyak kite berlapang dada..
Bukan bukak dada okehhh...mmuuaaaahhhhh

Kepada org itu...terima kasihlah banyak2 kerana amat2 memahami..Bukan mudah nak memahami situasi sengal aku neh...hanya dia tu je yang paham...basuh le aku kalau kamu rasa perlu...peluk lah aku kalau kamu rasa itu yg terbaik...Terima kasih ye sayang...kau memang betul2 memahami (ini takde kena mengena ngan 18sx ye)

pernah dengar pasal aura positif dan negatif????

Pernah tak kita berada dalam situasi bila kita bertemu seseorang itu, kita merasa kurang selesa dengannya sedangkan kita tak mengenali nya. Dan pada ketika lain pula, kita bertemu dengan orang lain dan terus tertawan kepadanya! Kedua-dua scenario ini mengambarkan adanya interaksi aura atau medan tenaga di antara seseorang dengan yang lain.    Ini adalah kerana aura positif seseorang itu memancar dan mempengaruhi setiap orang disekelilingnya. 
Sekiranya aura itu negatif, anda tentu tidak merasa selesa berada di sisi seseorang itu.  Ia akan menjadikan wajah seseorang itu kusam dan tidak berseri. Sementara aura positif pula menjadi wajah seseorang itu berseri-seri dan sentiasa ceria.  Aura adalah medan tenaga yang hidup yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar!   Ia juga dikenali sebagai gelombang elektromagnetik jaluran tenaga atau wap wap air dalam warna-warna pelangi yang diserap.
Semua aura asalnya positif.  Apabila terdapat kebocoran aura, semua gelombang negatif akan masuk ke dalam tubuh.  Kebocoran ini berlaku apabila perjalanan emosi, fizikal, mental dan tahap kerohaniah seseorang itu diganggu; contohnya apabila mendapat berita buruk, tidak cukup rehat, stress dan sering susah hati.  

*think positive ye..semoga ceria selalu 
 


~~~adiozzz~~~

12 org mintak aku reply komen;P:

Aziah said...

aura kita ni berkaler-kaler... kalau marah kaler lain... lepas sembahyang kaler lain...

Shiela Firdaus said...

erkkkkk..jeles dgn orang itu!!

oshin-jamel said...

yessss!!!!!btl tue kak..sy sokong 101%..hehehehehe!!!!!pernah merasai perkara sebegini

AngahSayang2314 said...

apa pun singgah 4llow dulu nak kena baca dulu n3 lepas2 tuk kenali kan??kan??

risa said...

aziah...colorfullllll...ceriaaaaa

kakaksela...u jeles ngan ai?? ish ish ish ai yg patut jeles org baik macam u ni ramai org sayang tau:)

oshinnnn...anda salah sorang yg beri me aura tu:)

angah..sila2..saye tak makan orang...aummmmm

Shiela Firdaus said...

sayang kamu sangat²~!!

risa said...

weeeee....akhirnye ai ada kakak!!! kakaksela...u are the best sistah!!

cik fai said...

aura negatif :
kadang kadang iman tak kuat tu yang jadi macam tu . nak nak hasutan syaitan makin gah !
hmmm

✿❤Cik Izan❤✿ said...

hai...^__^ salam kenal...
kenal kak risa ni dr blog yuyu...

IDAZS said...

pernah rasa aura bila x selesa dgn seseorang walaupun baru kenal tu :P

Lulu caldina said...

kak, lulu punya mane? huhu..

hahah tak sabar

risa said...

cik fai..itu yg pentingnya kalau kite ada kawan2 yg sudi mengingatkan kite..pastu jgn lupa selalu2 baca alquran ye dear:)

cik izan..salam kenal ye:)

ida...normal lah tu, bukan semua org ada aura yg baik kan dear kannn

lulu...tunggu ye...hadiah sedang naik belonnnnnnn:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat