Thursday, April 28, 2011

~Terima Kasih Penulis Senja!!~


Salam hari kamis malam jumaat...erkssss tetiba malam jumaat???

Cepat betul kan....adehhhh semua menda rasa tercepat2 sudaaaa...keroje tak siap lagik..sat gi nak ngadap bos..mak aihhhh korang semua silalah buat keroje dengan jayanya...hahahahha

Pepagi aku jenjalan ke dashboard aku nengok ada komen dari budak senja neh..eh??? budak senja?? sape kah? apekah dia momok yg keluar waktu senja?? ekekeke 
Tak aihhhh...ini budak aaa manyak bagus wooo..... dia aaa pandai tulis itu celita jiwang2 punya...hehehe
aiyarkkksss sudah tukar apek plak....

 korang pi terjah belog dak senja neh...tengok ape dia merepek pasal aku...ekekeke klik header beliau eh...kang motor vespa amik korang..lambat sikit aaa..sebab pepagi kan semput;)

Alkisahnyaaaa...toyyibbbbb (sila buat gaya bujang lapok) tersebutlah alkisah seorang budak bernama PENULIS SENJA...asal senja je dia menulis asal menulis je terus senja..mmuuaaahhh...toyyibbbbb  OKEHHH take it serious!! dak senja ada buat entri pasal belog aku aihhhh
Terharu neh...sob sob sobbb...apelah yg ado dalam belog den ni hah...merepek kerepek kg sungai lang je:)

Kata dak senja belog aku kemas dan ringan?? eh? betul ye...thanks ye..sangat2 menghargainya...sangat2 terharu bila ada blogger2 yg menghargai belog merepek aku neh...semoga dak senja terus maju eh..akak pon suke pi belog ko dik...cuma tak bgtau je..(eh, betul lah tak tipu tau..ehem2 baru beberapa minggu ni ye)

Okeh adik senja (eh, ko adik eh? ngaku cepat!! umur bape???) ekekeke sebagai penghargaan aku letak le dak senja ni dalam bloglist aku eh..so, harap2 boleh keep in touch!! ini puisi aku dapat dari dak senja..
thanks dear!!! mmmuuuuaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh

pink warnamu , gubahan puisi rindu 
berhias cinta kalbu , kasturi di kristal merah jambu
bertamu bunga dijambakmu , kerudung bermanik merah jambu
hamparan lembut baldu terbenam di tapak hatiku 
segar nafas hiasmu, jambangan berkelopak merah jambu
bertanda keping kenangan , bertindih di kemuning petang 
segala yang kita harapkan menjadi tembang kenangan
merah jambu berwarna-warna begitu tabiat cinta


***berkoje lah kito..sekueknyo...jom buat keroje ye...lagi beberapa menet bos nak masuk...haippppp!!

~~adiozzzzzz~~

12 org mintak aku reply komen;P:

waN Mohd Salim said...

hhehehee sesama makcik ... hehe ps umor 21 lor

Eza Ridzwan said...

claps!claps!claps!..pasni femes laa...gegege..

Lulu caldina said...

keja keja gak kak..sarap dah ke belum?

Maya Mayana said...

baru hari khamis la risa...dak senja je ke? ahaks :)

Foster said...

Bual Blog : hasrisa

Chait. tu lah. Aku fikirkan aku pun lebih kurang seperti dia. berbual bual, berjalan-jalan. ah, dia dengan dunia dia. aku dengan dunia aku. jadi di sini, marilah berbual-bual di duniaku.

"pink warnamu , gubahan puisi rindu
berhias cinta kalbu , kasturi di kristal merah jambu
bertamu bunga dijambakmu , kerudung bermanik merah jambu
hamparan lembut baldu terbenam di tapak hatiku
segar nafas hiasmu, jambangan berkelopak merah jambu
bertanda keping kenangan , bertindih di kemuning petang
segala yang kita harapkan menjadi tembang kenangan
merah jambu berwarna-warna begitu tabiat cinta"

yah. agak puitis bualannya. agak berbunga-bunga. intipati di sampaikan jelas dan kadang-kadang mengelirukan.

Rumusan dari petikan di atas : blog anda yang bewarna pink itu adalah tempat anda mencurahkan segala hasrat rindu & cinta pada semua. Serius! aku blur sungguh dengan turutan seterusnya.

anyway. selamat pagi!

♥ Mrs.Eady ♥ said...

mari merepek bersama-sama!hoyee..:)

aizamia3 said...

ok stop jangan layan blog.. kang dapat memo... ;)

risa said...

wan!! aka dak senja...woittt suke2 panggil ai makcik!! nampak tua beno ke? ellehhhh ai kakak ok..wekkss

eja...uihhh pemes menda nye sayam...dah lama ai berbelog tak pemes2 jugak..uwaaaaaaaaaaa

lulu..hari ni bekpes air mata eh?

maya..eh, nak jugak eh...sat2 akak terjah:)

foster: alamak..puitis bebeno neh..tak reti ai..anyway...thanks!!!

izwa: lalallala kerepek pisang sira manis..uihhh sodapppp

aiza..adehhh..okeh2 buat kerja neh..ekekeke

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

wahhhhhhhhhhh msti tgh duk ateh kosi tu..terkombang kuncup idong kakakku ari ni ahahaha

sedapnye gubahan puisi buatmu kakak..selembut tuannye..owh tidakkkk..spt x percaya je ;p

risa said...

hahahaha...berangan le ko adik molly...kakak mu ini tak selembut yg disangka..ganas woooo
but still..don judge me by muka cantek aje...ark ark ark

alexa yussida said...

fullamak,siap gubah puisi tuh..dah la nice puisinya :)

kakchik@ella said...

mmg betul. blog risa kemas dan ringan. kc setuju.

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat