Sunday, April 3, 2011

Sape nak Hadiah?? meh amik cepat!!



Salam entri kedua untuk korang...hehehehe


******entri baru??? scroll down pleasee..eh pi tengok kat bawah..hehehe

Aku tak tau le ada tak pembaca setia untuk blog aku neh..blog aku ni takde ilmu banyak mana lah kan..sekadar santai2 saje..tapi takde lah seglemer santai en. ben..erkss mana boleh samakan dengan beliau...jauh mata dari perut aihhh..ekekeke dan ownernye plak takdelah secomel dan segenit dak yuyu dikupu2 kecik tu kann...adehhh mana bisa dong disamain dengan itu kanak2..hahahahha

Tapi kan kan kan aku dengan rasa rendah diri..eh, memang aku rendah pon..anak dara aku lagi tinggi tau...aku nak umumkan neh...pada korang2 semua yg berjaya print screen kan org yg ke 500join belog aku ni..ada lah small sevinier aku nak kasik kat korang...org tu kena lah beri komen terpantas dan buat entri pasal pengunjung ke 500 aku eh, follower aku lah kan...nanti dah ada baru aku tunjukkan ape yg aku nak bagi..yeahhhh

Terima kasih lah ye sebab sudi jadi follower aku neh..aku mintak amponnnn beribu2 ampunnnn kalo blog aku ni tak seindah yang korang mau okehhh....terima kasih juga sudi baca cerita2 merepek kerepek aku ye

muka bajet cun konon2nye...hahahhahaha
adiozzzzzzz

36 org mintak aku reply komen;P:

norsha said...

hadaih apakah itu...nmpk menarik

nuyue said...

woouuu menarik..

Amiera Hilton said...

wahh..sape yg bernasib baik tu ye. hehe :)

risa said...

rahsialah sha oiii..tungguuuuu

risa said...

nuyue..kau menarik dan tertarik..hehehe

amiera..sapekah bilakah apekah..hehehe

Murni Delights said...

wah m'narik..he..he
sapela dpt hadiah tue..he..he

IDAZS said...

wohooo...nak hadiah, nak hadiah ;)

Murni Delights said...

hadiah ape kah itu..he..he..

Rina Rahamat said...

alah rugik..kalau tau nak bg hadiah kita folo lambat sikit..kekeke


NUR ZUHAIRAH BATRISYIA

risa said...

rina sayanggggg...ni mesti tak baca eh...ai kata untuk org yg berjaya print screen lah dear...bukan sipengikut tu..hehehe

Unknown said...

wah! bertuahnye!

Fara said...

means tgu follower yg ke 500 eh..adakah ini soklan yg betoll...

Anonymous said...

bestnya!!!
nak hadiah jugak!!hehehe

zuwaidah said...

good idea tu....mcm akak ni follower tak ramai, tak berani nak offer apa2 pun hehehhehehe...risa dah ramai follower...harap2 satu hari lagi meletop bang bang booommmmm!!!!

risa said...

naurah...sape2 pon boleh ni yang:)

fara..ha'ah..kena tunggu follower ke 500 ye...yg berjaya print screen tu yg akak nak bg hadiah tau...

kak mazz..tunggu follower ke 500 tauuu

kak zu..alahaiii...terima kasihlah banyak2 kak...sayang akak

Nasuha Suhada said...

singgah sini ;)

ayukhairy said...

nak follow blog akak sekali lagi leh tak..hehe

storyfromme said...

nak hadiah :)

risa said...

thanks nasuha:)

ayu..bukan untuk follower le laling..untuk org yg berjaya print screen adehhh

storyfromme..boleh2 sila2 print screen ye yang:)

alin said...

sis,nape date entry dah 3 april?huhuhu..

bila masuk sini follower akak dah 490..waaahhh..lg 10 org..huhuhu.. :)

risa said...

rossa...itu sticky post sayang..akak nak remind kan sape2 yg berjaya prints screen je..bajet lah tu sampai 3/4 baru cukup 500 kot..hehehe

edane said...

hadiah? nak nak... memang cun habis pun :)

oshin-jamel said...

kne tunggu nie..lg 10 ag!!heheheh!

Murni Delights said...

now 490 dh..he..he

noa said...

kena tunggu 499 ni

ENTRY HOT : Nak Merajuk

Fara said...

salam..kak ni link yg akak nak tuh..http://lovecontestverymuch.blogspot.com/..nak present gak ..lehh..huuu

Anonymous said...

uihh..dpt hadiah la..teruja2..

Abu Zafran said...

cayalah,,suka pict nih...hehehe..nak hadiah3

jom baca
.:Anonymous Dalam Dunia Blogger:.

Abu Zafran said...

cayalah,,suka pict nih...hehehe..nak hadiah3

jom baca
.:Anonymous Dalam Dunia Blogger:.

Lysa said...

tunggu ni tungggu ni. he he ;D

Lulu Caldina said...

http://lulu-pages.blogspot.com/2011/04/follower-ke-500-kak-risa.html

Murni Delights said...

selamat pagi kak..he..he.. nie vill dh buat link jgan lup etgok ..he..he..

http://sitiiera.blogspot.com/2011/04/sape-nak-hadiah-meh-amik-cepat.html

risa said...

lulu dan vill...

tungguuuuuuuuuuuuuuuu korang memang besh!!! nanti akak bgtau ape nak kasi ye...sila lah tak tidor malam..erkss
takde apelah..hadia biasa2 je tau

no name said...

sis, sy berjaya print screen!!^^

http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/500-dah.html

Anonymous said...

mne ade konon2 ayu.mmg ayulaa..hehe

Murni Delights said...

thanks kak..he..he.. soory 2 ari nie balik kg..tak tahu pulak menang..he..he

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat