Friday, April 1, 2011

~~Anda kenal malbery???? pernah makan??~~




Salam semua...lambat plak nak tunggu Maharaja Lawak neh

Petang tadi aku lepak bawah pokok malbery ku okehhh...meh meh nak tengok tak??? sedang masak ranum tauuuuu....sangat sedap..aku tak pernah lagi buat air or buat jemmmmm...sebab aku malas..hahahahha...aku makan macam tu je..sedap woooo...yg dah gelap2 sikit tu manis sungguh!!!!

Meh layan gambau meh...freshhhh from my saunaaaaaa..yippieeeeee

Korang pernah tengok pokok ni tak????

layan le gambau2 neh ye...aku petik sendiri neh...benih dari Australia okehh..belagaks sikit..mmuuahhhhhh





okehhhhh...makin hangatttt...nak tengok Maharaja Lawakkkkkkkkk
~adioz~

10 org mintak aku reply komen;P:

Ummi AmnaAmzar said...

kat rumah mak iza byk ni risa..sgt suka..yg xmsk lg kitorang cicah garam..heee

khairiyah said...

sis, saye penah mkn jugak buah ni..tp tatau lak name die malbery..men mkn je sbb jiran ade tnm n die bg rase..hehe..mmg sgt sdp! saye suke mkn yg merah2 tu sbb masam2 sket ^^

Muhammad Izuan said...

slm.rasa macam mana???

Anonymous said...

salam risa..
akak tak pernah tengok lagi pokok malbery nih...
sedap ekkk buah dia...nampak
cantik kaler dia tuh.

Farra Dhelina said...

eii mcm ulat bulu ye kak klu tgok dlm gmbr..

Ayu said...

Salam perkenalan from yayansmum...

Eii...comelnyer buah tu...rasa macam nak tanam gaks...heehehe...
Rajin la akak gardening..^_^

Ayu said...

Salam perkenalan from yayansmum...

Eii...comelnyer buah tu...rasa macam nak tanam gaks...heehehe...
Rajin la akak gardening..^_^

IDAZS said...

rumah MIL ada tanam ni. :)

BuDaK PeGheLiH said...

wahhhh.. mcm best je.. klu x masak masam erk? rsa die cmne? cm strawberry ke?

Unknown said...

x pernah tgk
Pencuci Muka yang Korang Guna?

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat