Tuesday, April 19, 2011

666 symbol saitan kah???

Selamat malam to all...tajuk dasyatttttttttttttt

Tetiba plak hapdet entri malam2 kannnn...tiba2 jadi rajin kannn...penangan kengkawan semakin ramai
Dan semakin ramai semangat datang...cehhhh aura positive mai lagik dan lagikkkk

Korang pernah dengor tak pasal angka 666 tuh??? pernah???? haaaaaaaaaaaaaa mai den nak citer
Korang reramai sebut lah dulu  ce citer ce citer...Uiihhhhh takmo le citer pasal hantu setan neh..seremmmm walaupon aku suke benor nengok citer seremmmm tapi aku tetap tak suke citer pasal hantu2 dalam blog eh...aku nak google pasal misteri disebalik no666 tu pon aku tak mo aihhhh

OKEHHH back to the point...aku sebenarnya nak bagi korang hadiah teh tu..sian korang kannnnnn
korang tengok kawan2 aku tu dah dekat2 nak ke angka 666 kan kan kannnnnnnnnnn
Preetttttttttttttttttttttt...sape2 yg dapat print screen kawan aku yg ke 666 dan buat entri and bagi link kat aku balik...aku bagilah produk yg korang nak ye....hehehe 3 org terAWAL okehhhh

Meh aku nak kasi ingat...aku bukan kasi org ke 666 tu ye...aku nak kasi kat org yg berjaya PRINT SCREEN angka 666 tu aku bagik goodies ye lalink2 and sayam2 semuaaaaaaaaaaaaa...mmuuahhh

korang kena sabo le sikit...sobab eh..bukan sonang org nak ikut blog cikai aku ni kannnnnn:)


 ~~~adiozzzzzzzz~~~

10 org mintak aku reply komen;P:

anna mardhiah said...

anna singah and follow sini .. 605.. salam kenal ea..

Fifi Qhidal said...

wow sonok nyee sayam kakak :)

hehehehe ... fai nak follow kakak banyak banyak la , boleh ker haa ? -.-'
eksited bebenor pulak ni . :)

Rina Rahamat said...

yg dulu sy dah terlepas..hope kali ni dptlah sy printscreen..

Sam said...

Assalamualaikum

ingatkan apa yang 666 tadi

peNulis SeNjA said...

ps tara tahu La puloks akak pasal angka 666 nih .. huhuuuh

akak kalau sudi singgah yer blog adik .. huhuhuuu berharap dowh akak join bloglist .. hmmm

risa said...

anna...hai dear..salam perkenalan:)

cik fai...hehehe follow banyak kali eh..adehhh

rina...yeayyyy get readyyyyy

tina...kan kan kan saje je buat gempak..cettt

wan...nanti akak jenguk ye dear
dulu2 banyak citer pasal angka 666 ni kan...uihhh hantu educated neh:)

Unknown said...

wallah akak.. semakin dahsat la... godis2 jer yeee

Unknown said...

kak risa,, bole la nanti buat entry sapa follower akak yg ke 666 tu hehe.. nak citer la sikit ni pasal no 6o66 plak ,,tu dulu no plate keta maiza hehe..
selalu naik no ekor no tu tau..tp bukan maiza yg beli ye..member keja asben cakap hehe..
bila naik 1st prise sesaja..
tp tiap kali naik no tu..keta tu pun ada je eksiden..memang suew la..
last2 terus jual hehe..

risa said...

aziahhhh...apo yg dasaatttt..hehehe

nuyue said...

ingatkan apa benda 666..ceehhhh tertipu & terlepas sdh ....xsempat nak print screen

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat