Friday, April 29, 2011

~~FUHHH!!!!!~~

Salam semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... rindu korangggggggggg uwaaaaaaaaaaaaaaa


 macam biasa gambo pakcik goog!! dapat menjerit macam ni best kannnnnnn:)



Eh, sattttttt...aku nak fensannnnnnnnn seploh saat!!!!! 9 8 7 6 5 4 3 2 1

OKEHHH...bagi aku tarik nafas panjanggggggggggggggggggggg....siap jugak keroje aku hari ni
all KPI for next year sudah hantar kat boss!! semua estate okeh..semua 38exec sudah kusiapkan..
huh!!! tak reti2 nak belanja aku rojak buah ke??? penat woooo...dari pagi mata aku mengadap menda neh

Korang tau nak bonus je kannn...lepas tu sibuk cerita pasal aku belakang2.....cakap ngan bos pasal aku kannnn...korang memang cari nahas tau...alhamdulillah walaupon bos aku bukan org melayu tapi dia sayang dan tau aku keroje macam mana....korang jahat lah..aku ni dah le menepis macam2 kerenah diskriminasi dalam dunia koporat neh...sebenarnya aku takleh share ape2 maklumat rahsia kampeni okeh...dis is against the law!!

So, bila ada menda yg aku share sikit2 tu means aku percayakan ko lah kannnn...tp kannn ko pi cakap bukan2 ngan boss kannnnn...ko ni kannn memang tak sedor dek untung tau...ko bukan ape2 pon dengan aku lahhhh....takpe....im observing u rite now!! u wait and see lah...if i cannot tahan anymore..u siap lahh...i will sack u!! damnn!!!

OPPPSSS.....soriiiiiiiii sesi meluahkan perasaannnnnnnnnnnnn LEGAAAAAAAAAAAAAAAAA
macam baru lepas sembelit...huh!! nyampah aku!!! semua segmen sifu aku tak dapat join..mencikkk!!!!
esok macam2 nak buat...weekend ni busy lahhh...eh, aku nak pi kenduri ujang ke idak eh..
ramai woooo aku nak jumpa...nak jumpa kakak cantek aku tu...nak jumpa sifu aku...
alahaiii...boleh ke jumpa derang...sudikah??? hmmmmmmmmmmmmmmm
oklah korang....aku nak pi amik angin sepoi2 kat luor...sakit pinggang dok sehari suntuk dengan makanan semua terhidang...kejor dateline katanya..wekkkkkssss


~~adiozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz~~

7 org mintak aku reply komen;P:

Yuyu Zulaikha said...

hahaha.. apesal tulisan besaooo bebanaooooo!

Yuyu Zulaikha said...

hahaha.. apesal tulisan besaooo bebanaooooo!

peNulis SeNjA said...

jap nak kentut kat blog pink nih ... huhuhu

Ibu Darwisy said...

jangan dibagu muke sgt kak risa..org mcm tu elok sumbat dlm lubang jamban jer..baru puas hati..herhhh

anismelon said...

kak risa..tenks..

entry tok akk..
http://anismelon.blogspot.com/2011/04/kak-risa-punya-entry.html

[sutera kasih] said...

xpe2, luah jekk, sy dgr :)

risa said...

yuyu...hehehe tadi tengah gerammm...grrrrrr sekarang dah kecik kan...ala akak kejap je marah poyo je lebih..kan kan kan

wannn...amboi ko dik...kentut2 plak..kena sumbat kang sembelit haaa baru padan muke..thanks for coming dear

ibu darwisy..takpelah yang..akak suke bg peluang kat org..kena tau jugak kenapa dia buat macam tu..tengah wait and see ni..emmm

anis..thanks dear buat entri...mmuuaaahhhh

sutera kasih...emmmm dah lega neh

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat