Thursday, April 28, 2011

Nak join bloglist Mr.Bangku Kosong!

Salam korang...eh entri keberapa ye...ellehhh baru kedua daaaa

Malam tadi aku online makai hp..so, takleh nak join bloglist Bangku Kosong neh...memula rasa KUCEWA...sekali pagi ni aku tengok dak bangku (erksss dak bangku??) sudah upkan lagi masa dia...so, aku mau join lah ye....harap2 diterima:) Thanks in advance En.Hasrul (haaa kan sedap sikit nak sebut)


korang kalo nak join sempat lagi neh...pi klik gambo encem en.hasrul eh...hehehehe

Nak bagi buktilah aku dah letak en.hasrul punya blog dalam bloglist aku neh...dah lama sebonarnya...mana2 yg aku suke dan selalu communicate ngan aku memang aku masukkan dalam bloglist ni..cuma tak bgtau derang le kannn....erksss patut citer pasal dak hasrul kan....

Emmmm...camne nak cakap eh...aku rasa blog ni mudah nak difahami lah....cerita2 pasal kehidupan seharian lah ni kann..blog en.hasrul ni pon hitam putih je...takdelah sakit mata nak menengok hari2...mata kite nak kena jaga kann...dok ngadap lappy ni pon berejam2 satu hari haishhhh...kan kan kan aku merepek lagik...rasa2 nak tukar nama belog aku belog kerepek lahhhhhhhhhhhhh..nak tau lebih lanjut korang pi lah terjah belog beliau eh...heheheh ni aku punya bukti daaaaaaaaaaaaaaaaa


**itu je lah laporan untuk hari ini...terima kasih

~~adiozzzz~~

11 org mintak aku reply komen;P:

PinKy MoMMa said...

yayyy kak lolly join juga..
nnt kita masuk umah pink eh ;)

abg HH sila wujudkan umah itu utk kami..tgk la blog kami yg pink lagi suwitt ini ahahaha

Unknown said...

alah,ila nak gak termasuk dalam senarai tu..hehehe
Jom Baca KFC Chicken Chop

PinKy MoMMa said...

kakak lollyku..bz ke ari ni?
ni antor ciklat ni..nnt mkn lunch nnt eh ;)

risa said...

adik molly...kite kan dah pegang tangan neh..jom kite joget2 makai serba pink okehhhh...lalalalal

ila nak ehhhhhh..okeh2 nanti akak masukkan ye

zuwaidah said...

tak sempat nak join walaupun dah jadi follower dia pun...singgah tinggal message je kat dia huhuhuhu

psstttt, hari ni tak bosan keeeee? gulp!!!

Far8 budak baik said...

haha laporan diterima..
pink sgt ni..
sakit mata hahaha =p

Admin said...

Nak rumah pink .. ishh nanti ada orang marah .. hehehehe ... terima kasih risa .. uhh adakah itu gambar pageant?

LindaLittle said...

salam...saya datang dari sana untuk kesini...:)...seronok kan dapat bangku kosong?..:)

Lulu Caldina said...

kak, mane ni? senyap jer hari ni...

na na na na, ku merindu..merindu cinta yang tulus dari hatimu.. *eh nyanyi lak..ngee..

sihat ke kak risa lulu ni?

Misz-ella said...

best eh blog dia? nnt kc nak gi tgk lah.

Unknown said...

saya dari bangku kosong.
terjah blog kamu. juga follow kamu
jemput ke blog saya

memyselfandnotirene

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat