Monday, April 11, 2011

Jom makan ubat!!

Salam korang semua...aku masih tak sihat dan semakin teruk plak..terpaksa menghadirkan diri ke spital jugak le gamaknya..
Ape nak buat...aku dah tua agaknya..kalo satu2 penyakit datang nak recover balik memang lambat..banyak aku nak update di entri...macam2...dengan mia yg hampir2 hilang malam tadi...arghhhhhhhhhhh
Ada masa aku update ye korang...sori guys!! need a rest!


 korang semua jaga kesihatan ye...nanti aku dah okeh aku update le...itupon kalo korang masih ingat aku..uhuk uhuk

 ~adiozzzz~

14 org mintak aku reply komen;P:

IDAZS said...

patutlah sunyi je sini dan FB.

Mia hampir hilang???? OMG

apepun take care yea kak, semoga cepat sembuh, muaaah!

nuyue said...

loorr patutlaa diam seribu bahasa...akak ku yg comeii ni xsihat rupanyer...semoga cepat sembuh yer & kembali aktif berblog...

Anonymous said...

moga cepat sembuk kak :)

Lulu Caldina said...

laa sakit rupanya..patutlah senyap jer..makan ubat kak, biar cepat sembuh...

Nanie said...

rehat bebanyak kak..semoga cepat sembuh...

Izwa Kamaruddin said...

semoga cepat sembuh kak..

cacing said...

moga akak cepat sembuh... ouh2... mia nak hilang... jaga leklok kak... bahaya sekarnag ni..

storyfromme said...

doakan kamu supaya cepat sembuh ya :)

Shiela Firdaus said...

jaga diri Risa :-))

Unknown said...

semoga cepat sembuh

Anonymous said...

salam risa...
moga cepat sembuh yer...

ashra said...

moga cepat sembuh ye k.risa =)
take care

risa said...

ida...nanti akak citer eh..thanks dear

nuyue..thanks my dear

tina..thanks lalingggg

lulu...dah mam ubat dah..hehehe

thanks nanie:)

izwa..tenkiuuuuu

cacing..tulah pasal..hai lah anak

storyfromme: thanks my dear

kakaksela...tenkiu kak

ila...mmuuuaaaaahhh

kak mazz...saye dah ok sikit neh..thanks ye kak

risa said...

ash...tenkiu dear:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat