Saturday, April 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !

Salam entri kedua...tetiba ada entri kedua plak...hahahahaha

Bebudak tengah sibuk kat dapor..aku ngadapa lappy sat ler...terlepas plak segmen sifu aku neh..aisehhhhhhh...hari ni memang merehatkan mata dari lappy..tapi takleh tahan woooo...kena apdet jugakkkk..kang menderhaka katanya..ekekeke

nak joinnn??? sila2 lah klik header sifu ai neh..nanti sat lagi kapal korek datang amik korang eh


Siapa yang mempengaruhi anda untuk membuat blog dan  Siapakah sumber inspirasi anda 

Okehhh...bismillahhhhh 
Aku start buat blog masa lepas besalinkan anak no4...lepas masuk keja aku disuruh oleh rakan2 forum aku kat Ratuhati...derang ni lah yg desak aku buat blog..So, aku rasa why not kan...masa tu tak pikir ape2..teringat nak buat as diary dalam kehidupan aku..derang yg bagi banyak idea macam mana nak buat..kalau tak silap aku ada dua tiga org yg bantu aku buat blog...kalau tak silap dak farra ngan dak nuyue...derang yg banyak bantu aku...Terima kasih lah banyak2..Aku start berblog pada April 2009..

Lepas tu aku senyappppp...banyak kali aku senyapppp...dah malas sebab aku join banyak forum..so, aku banyak menghabiskan masa kat situ..sekali tahun ni aku mula aktip balik gara2 kakak kesayangan aku neh...dia lah yg memberikan insipirasi untuk aku...aku jeles sebenarnya..tapi jeles aku jeles membina..bukan jeles nak menjatuhkan dia:) aku sayang ko tau kakak!!!!

Lepas aku aktip tu baru aku kenal ngan blogger2 femes2 macam en.ben dan dak yuyu...ramai lagi sebenarnya...aku salute ngan derang ni sebab boleh dok berejam2 depan lappy semata2 nak berblog...aku susah nak ikut macam ni sebab korang taulah..anak2 aku bukan sorang..dengan kerja lagi dengan nak melayan derang lagi...somi lagi..hehehehe

Aku paling suke dengan blogwalking...bagi aku macam2 aku dapat bila berblogwalking...macam2 kerenah dan macam2 cerita aku dapat...semua tu pon memberi sumber inspirasi bagi aku...terima kasih lah pada semua blogger2 yg sudi berkongsi macam2 kat kite semua kan kan kan...aku harap hubungan kite semua sebagai blogger dapat berpanjangan dan menambahkan ramai kenalan...


~~adiozzzzzzzzzzzzzzz~~

13 org mintak aku reply komen;P:

Shiela Firdaus said...

nak jugak mencelah..sapekah kakak kesayangan itu??*wink!*wink!

Yuyu Zulaikha said...

saye kagum dengan akak sebab tak putus putus sokong saye :( terharuuuu! amik jadi akak angkat la~

risa said...

kakaksela...ai jeles ngan u tau...ai benci ngan u lah...mencikkk
hahaha...akak terima kasih ye..akak the best!!!..terima kasih sebab sentiasa cuba memahami saye:)

yuyu...hah??????????? ye ke? betul ke?
larat ke nak angkat akak eh..awak berat tak sampai 50kgs..kakak awak ni 70++okehhh...aramakkksss tercakap berat plak..cettt...
yuyu..bukan sebarangan akak nak sokong org..ada aura tu yg boleh nak sokong:)

Shiela Firdaus said...

hehhehe..tenkiu risa!! kamu juga sering ada, sering memahami saya!! sayang kamoo!!

erkkk!! Yuyu...nak jugak!hehheheheh

risa said...

akak ku ini...kite sama2 perempuan kan kak...sape lagi nak paham hati perempuan kalau bukan kite...kalau saye boleh buat permintaan saye akan minta dikurniakan kakak sedarah daging macam akak!!

::Mastura Zakaria:: said...

jalan2 bace entry.....salam perkenalan=)

aizamia3 said...

kihkihkih.. sempat ek akak join..
saya baru nak bw ni ha.. ;)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

jalan2 dari segmen abg ben..

❤salam singgah dari mummy weiyda❤
❤eppy blogging ya!❤

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

diyana said...

singgah sini dan pollow!!
nak kenal2 antara satu sama lain..:))

Sal Saari said...

singgah bw dr segmen en Ben..

Anonymous said...

singgah dari blog abg ben.. ^^
salam prekenalan..

Unknown said...

hye sis! jalan2 kt sini.. hehe :)
singgah dri blog abg BEN .. lalala.. nice to meet u! :))

Unknown said...

singgh dr blog abg ben.. salam perkenalan..ziarah la yer..=D

http://zonesaye.blogspot.com/

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat