Friday, April 29, 2011

Bestnye duduk di teratak PINKY MOMMA;)

Salam selamat malammmmmmmmmm

Eh...ngape takde org jawab eh??? oooooooooooo semua org tengok MAHARAJA LAWAK eh..
okehhh sambung le tengok...aku nak join segmen si budak pink..eh...mama pink daaaaaaaaaaa


korang kalo nak join meh le...kite kasik bako teratak mama pink neh...ekekeke sila klik header kang ado spiderman datang tolong manjat pi teratak mama pink yoooooo



Nak cerita pasal blog pinky momma ye....emmmmm aku baru je kenal minah neh..tak tau camne boleh minat tah..tapi ikhlas aku kata dak ni seorang yg simple mimple...cara penulisan dak ni sangat2 santai cam kengkawan yg gile2 kepala dia..tak keterlaluan jika aku kata dak ni penyayang sperti org yg dah lama kite kenali...aku rasa aku selami blog ni tak sampai sebulan..boleh dikatakan aku sudah jadi pembaca setia...dah ada dalam bloglist aku...keseronokkan dak ni menjalani kehidupan seharian sebagai surirumah yg educated tu membuatkan aku teruja nak dok rumah...rasa terbuai2 je

Oiitttttt...suruh citer pasal blog dak pinky lah..bukan pasal dirinya yg pink tu...hahahahha melalut2 kan aku neh..aisehhhh nabil buat lawak tak best lah malam ni....ayarkkkkkk!!! kena katuk kapla ngan dak pinky neh,....ekekeke OKEHHHH blog anda memang beshhhh...memang mem"pinky"kan mata aku yang memang suke pink...hehehe Blog anda kemas okeh...takde ape nak komplen..semuanya ok....dan aku harap blog ni akan terus maju dan terus maju...yeayyyyy **banje ceklat eh
**oklah...sekian saje entri membodek buat kali ni erkssss (wehhh molly..akak ikhlas noooo)


~~adiozzzzzzzzzzzzzzzzzz~~

3 org mintak aku reply komen;P:

Unknown said...

dulu sy x suke pink tp skang i like!!

PinKy MoMMa said...

datang bawak spek nak baca jawapan nih..hukhukhuk terkombang idong sey baca jawapan..ahahaha

owh tidak tidak...muntut pulak mengembang ngan jayanya nih..

aduh kakak sy pun suka kamu yg very da letops tu..sempoi..
kalau gtau usia mcm x caya kot huhu! i loike u kak lolly..very2 muchhhhhhh...muahhh~

apsal bau muntah pelangi kt pipi ni lalala~

risa said...

farra..pink itu lembut..hehehe

adik molly: wahhhhhhhhhhhhhhh
terharunya akak dik nonnnnnn
memang ikhlas entri ni untuk kamu dear...seakan sticky post..udah melekatttt:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat