Friday, April 15, 2011

BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT !


Salam koranggg....eh ada segmen dari en ben lagikkk

 klik banner kalo nak join..sebb kapal selam dah tunggu:)

  1. Sediakan satu entri.. letak header BEN ASHAARI BLOG ..udahhhhh
     
  2. Tajuk : BEN ASHAARI AJAK JADI BUDAK BUDAK SAT ! dan linkkan ke entri ini ..lepas publis yooo...

  3. Apa yang korang kena buat ialah ... APAKAH KAREKTOR KARTUN YANG PALING KORANG MINAT DAN KENAPA .. Letak gambar dan terangkan .. 
     
     kartun pertama yg aku suke ialah SPONGEBOB!!!! memang bestlah katun neh..memang suke sangat2..kenape eh, sebab dia comel dan suara dia pon comel..sangat2 sempoi dan selamba je..sangat suka karektor sebab dia sayang semua kawan2 dia..entah lah memang sangat suke..tengok berkali2 kat channel ceria tu tak jemu2 aihh..hehehe
     
     yang ni pon samaaaaaaaaaaa...eh, boleh ke letak dua en.ben?? aku suke dak oggy neh...geram benor aku enngok lipas2 yang suke kaco dia neh...sebab ape aku suke eh...tak tau jugak..sebab katun ni takde suara...just gelak2 je...ekekeke katun ni suruh kite berfikir ape akan jadi next and next..lebih kurang macam citer tom and jerry lah kannnnn ..aku sukeeeeeee

  4. Dan APAKAH KARTUN PALING KORANG TAK MINAT LANGSUNG NAK TENGOK dan kenapa .. Letak gambar .. 
    aku paling benci katun neh!!!!!!!!!! seyes aku memang benciiiiiiiii...apelah cat campur hanjennnnn
    tak suke okehhh dan takkan pernah sukeeeeeeeee

  5. Satu lagi.. Jika aku SUPERHERO ,AKU NAK JADI ... Bagi gambar dan terangkan .. ( contoh superman, batman ..... ) 
     hahahahahhaa...lawak lah ko en.ben...ade ke suruh jadi superhero...ni karektor hero yg jadi kegilaan anak bujang aku lah...hadoilahhhh sampai nak muntah tengok dia beli macam2 pasal ultraman...pelik aku dia boleh hafal semua ultraman tu..padahal aku tengok sama jer...dia boleh cakap "maaa...ni namanya ultraman tiga..ni namanya ultraman cosmon, daia, nexos, uihhhhhhhhhhhh banyak lagi aihhh more than 10nama2 ultraman neh...fensaaannnnnnnn...nak terangkan esok2 ler..aku tanya anak aku ye...yg aku tau ultraman terror lawan raksasa..hahahahaha

21 org mintak aku reply komen;P:

MizzTina said...

kite sama...suke spongebob!!!

wanie misa amane said...

Rasa mcm kembali ke zaman kanak-kanak kan dengan segmen Abg Ben kali ni ^___^

fRaMe+LenSeS said...

wahhhh.. suke otromen. hehhe. ;)

Murni Delights said...

i like cat dog..he..he

no name said...

comel je anak akak~dia nak jadi superhero kott~ hihi

jom baca sy punya^^
http://whenisaidsomething.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-budak-sat.html

Unknown said...

kesian Oggy selalu kene buli kan...

Hani Suraya said...

spongebob comel tp patrick lagi comel! hehe..

Lulu Caldina said...

eheh, terasa seperti kanak-kanak riang kan bila buat segmen ni..

Ben Ashaari said...

huih..ultraman.. i likeee.. hahah

IdaNurFieyda said...

kite same laa..suke spongebob ngan ogy..hehehe..best kan kartun tuh?

Faez Rusni said...

ahaaa...rmi gak xske cat n dog..
singgah sy pnye lak ea...
http://faezrusni.blogspot.com/2011/04/ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

solomolo said...

catdog tue memang pelik kartun dia...
tak best langsung !!!~



http://solomolo.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-ajak-jadi-budak-sat.html

fashah84 said...

seronok tgok kartun..ingt zaman kanak2 dulu..sampai kena tibai ngan mak br gerak buat keje lain..hehehe..

PinKy MoMMa said...

risa..ahahaha pinky x nak jadi atomen..
pinky nak jadi mama atomen..
x caya jom tgk huhu..sexy u ;p

risa said...

yeahhh mizzkechik...kite samaaaa

wani..best kan zaman bebudak..huhuhu

frame..terpaksa suke ultraman sebab hari2 anak tu dok bukak..adehhh

vill...haishhh takmo tengok ahhh

risa said...

erin..penat woo layan dia..hehehe

risa said...

yanaaaa...sian kan kan suka sangat kat oggy tuh

hani..patrick takde idung aaaa

lulu..susah nak jadi dewasa neh..semua kanak2 riang ada dalam rumah...ekekeke

risa said...

en.ben!!!! yeayyy yeayyyy en.ben datang komen kite yeayyyyyy suke sukeeee thanks for supporting me;)

risa said...

ida...kite serupaaaaaaaa

faez..kang akak singgah ye sayamm

solo..kan kan kan i hate dat!!

fashah...bebudak sekarang untung ada astro kan kan kan

pinky momma...wow weeee..sekarang gaks saye terjahhh

Farra Dhelina said...

rajin nya lah akk buat segmen ben ni ye...hehehe

risa said...

farra...saje je tengah rajin..sok2 kalo dah malas..welcome to de klab sawang2an lah ye:)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat