Thursday, April 7, 2011

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI

Salam korangggggg...nak joinnnnnnn

join ape eh....join sigile neh...oppsss segmen terbaru en.ben lahhhh


1. Letak header BEN ASHAARI BLOG 


kalo sempat korang join le ye..klik banner tu karang ada kapal selam bawa korang ke sinunnnnn

2. Tajuk : BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI .. dan linkkan ke sini .(udah bos!)
3. Sila jelaskan KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI ..100 patah perkataan dalam 4 perenggan !! tak cukup , rejek !! (4 perenggan???!!!! fensan seploh doploh belas menet!!!!)

Aku nak join segmen incik ni sebab aku rasa dia memang ikhlas nak bantu blogger2 yg meroyan macam aku lah kannn...oppsss bukan meroyan yg ala2 biskut chipsmore neh....Aku rasa bersemangat je kalo pepagi ke tengah2 malam ke baca entri2 incik nih.

Kalo korang nak tau aku berblog pon sebab incik ni jugak..aku tak ingat macam mana aku boleh terjebakkkk ngan incik sorang neh...tetiba je aku jadi rajin dan suke dan suke nak terus berblog..kengkadang incik ni bikin panas gaks...ish ish ish ish

Aku suka semua segmen2 yg dianjurkan incik ni lah..sebab semuanya mengajak kite berpikir..kalo otak lembab macam aku ni memang selalu terbabas lah...macam yg baru2 ni segmen gegar tu..sampai sakit2 aku dibuatnya..seb baik aku tak cakap ngan dokor incik sorang ni yg buat aku sakit..ekekeke

Sebab yg paling aku suke kannnnnnnnnnnnnnnnnn aku suke ngan incik nih..opppssss mampuih aku kena baling ngan pc2 dari setiap sudut ni kang...hahaha takde lah guys aku suke sebab aku suke lahhhh boleh ke gitu??? takde aihhhhh aku sukeeee sebab aku dapat ramaiiiii kawan2 baru...yeahhhh thanks ye en.ben!!! aku tak tau nak ucap pada siapa sebab aku pon tak ingat macam mana aku boleh jumpa incik ni..ammaaaaaaaa

sekiannnnn...wassalam wbt

~adiozzzzzzzzz~

4 org mintak aku reply komen;P:

Ujang9897 said...

kan kan..=)

etiey.com© said...

good luck...

risa said...

ujang...kan kan kannnn trettt tet tettttttt

etiey...thanks dear

Fieq Eum said...

singgah sini :)

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat