Tuesday, April 5, 2011

5 BLOG PALING KERAP DILAWATI 2011

Salam semua...tak sangka plak ada org bagi wasiat kat aku....adehhhh thanks ye ieda...baru sempat nak buat neh...busy katanya..cettt

Ieda...aku copy paste je lah dari blog ekau yo..takdo maso nak menaip..konon2 le tu kannnn

 aku tak tau ape motif dak ieda neh...hahahaha tapi aku letak jugak lah...katanya ni simbol kite semua sebagai blogger2 lah kan...yo ieda eh? hehehe

Thanks le pada dak ieda...korang kalo nak buat boleh terus klik banner nanti kapal selam terus bawa anda kesana..kalo idak meh klik kat owner yg buat segmen ni Denaihati nanti korang paham le camne nak buat dan join eh...blogger2 baru ni kena amik dan sedut semua yg ado..bak kata yuyu lah tu..hehehehe


Tujuan projek ini adalah untuk membina NETWORK BLOGGER (aku google, kluar gambar di atas, heheh) yang besar yang akhirnya insyallah akan menambah kenalan yang mungkin akan menjadi rakan setia kepada blog anda (ayat kopi pes kapal api dak ieda kopi kat sinun..aku kopi dak ieda plak..ekekeke).

Sila senaraikan 5 blog paling kerap di lawati 2011, aku rasa blog yg hari2 aku wajib masuk inilah ye...sile2 lah nengok...pemes2 blog neh..jeles aku aihhh...jeles membina ye..bukan jeles nak pi bomoh derang..takmo2..ekekekeke

  1. Kupu2 kecik paling comel abad ini
  2. Jejaka paling hensem antara blog2 (hadiah please)
  3. Mama gojes bakal jadi doktor!
  4. Chef paling termacho abad ini
  5. Pompuan paling jelitas bergetasss

Nama2 yang aku sebut kat bawah ni sila2 lah buat entri yg sama eh..takde paksaan..tp kalo korang buat memang korang vogue da vass lahhhh..hehehehe

  1. kakaksheila
  2. darna
  3. kakzu
  4. Tina
  5. EL
  6. Azlin
  7. MamaLikha
  8. Nadia
  9. Oshin
  10. Husna



 

9 org mintak aku reply komen;P:

Ibu Arif Atan said...

Sekali tersenarai dlm top 10 tag lah hahahhaha nanti malem ai buat!

Farra Dhelina said...

oh sy tkeluar dari 5 tu..sedihhh...ekekek gurau kak ;)

Misz-ella said...

yeay .. yeay .. kc ada. kc ada*sambil lompat2 suka* tima kaseh sbb suka n3 kc tu ye. hihi ..

Yuyu Zulaikha said...

hahahah.. terima kasih akak..

akak nii~ adehhhh.. saye tak marah la.. cuma down sikit ja.. ade orang guna pic saye tak bertudung dthen kutuk kutuk saya :(

Ujang9897 said...

no3 jer tak kenal lagi..nk g terjah jap..=)

zuwaidah said...

aik...ada jugak ke nama kat sini..hishhhhh nak keno bako ni hehehehehe
tima kasih...kalau sempat den buek la yoooo

eliyaezlinalias said...

done dear darl!!!!

eliyaezlinalias said...

ooopppps! lupa tggal link!
http://eliyaezlinalias.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

oshin-jamel said...

erk..sy pon ade..hehehehehe!!!!torkojut den

 

Copyright © 2011 Reserved to mY HaPpy FAMiLy®
Design with love by CikBulat